Sym Mio ontgrenzen??

Anne

mannelijke versie
Er is hier iemand in het dorp met een Sym Mio (een meisje dus ;)) en de begrenzers mogen er wel uit. Nu ben ik niet dom, maar ik weet niet zo veel van Sym. Die uitlaat heeft 1 vertakking in de bocht, dus die kan ik dichtknijpen...nu zie ik onder het tuutje waar de uitlaatgassen uitkomen aan het uiteinde van de uitlaat (logisch), nog een pijp, die vervolgens weer teruggaat richting cilinder ongeveer, heel vreemd.

Mijn vraag is, wat te doen met deze standaard uitlaat (hij moet eronder blijven hangen, geen andere dus)

En waar zitten de overige begrenzers? Varioring en tussen membraam en spruitstuk?

alvast bedankt

[ir]http://www.vtwin-es.com/varios/SYM/SCOOTERS/MIO%2050/SYM-MIO%2050-5.jpg[/ir]
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

He is het een snor of een brom?
Snor zijn namelijk begrenst op CDI

EN voorderest dacht ik de variobegrenzer
En zou verder niks aan uitlaat doen

EN bij sommige 4 takt blokken zit er en begrenzer onder het spruitstuk weet niet of mio dit ook heeft
 
nee het is een brom :) bedankt voor deze informatie in ieder geval !


eey , er zit een ring in de vario als je die verwijderd heb loopt hij netjes want de uitlaat zou ik idd nix aan doen , als de ring eruit is loopt hij ongeveer 60km/h op de teller maar dat is 70 op nrg teller , suc6

grt Michael.
 
-4takt scooters hebben nooit een begrenzer in het spruitstuk.
-bepaalde chinese scooters hebben een signaaldraad richting het carter die het toerental van de vario of koppeling controleert. Die loshalen levert meer toeren/snelheid op. ALS hij er zit. Betwijfel of de mio dat heeft.
 
Back
Top