Sym mio 50i ecu locatie

Link

New Member
Hoi,
Ik heb een sym mio 50i euro 4 snor uit 2020. Ik wil mijn ecu graag vervangen en mijn scooter omzetten naar een gele plaat. Ik kan alleen de ecu die nu in mijn scooter zit nergens vinden. Weet iemand waar die zit?
 
Advertisement - register to remove this

@Mio50i ,

heb jij misschien het elektrische schema van de Mio 50i ?
Ik verzamel namelijk schema's en van de moderne injectiescooters is echt bijna niks te vinden op het WWW.
Of anders kun je met even uitleggen welke functie deze roze draad heeft en heb je dit zelf ook al geprobeerd?

Verder als dit zou werken is zomaar knippen in de kabelboom wel erg ingrijpend, is er geen mogelijkheid om een contactvinger van een connector ergens los te nemen?
 
@Mio50i ,

heb jij misschien het elektrische schema van de Mio 50i ?
Ik verzamel namelijk schema's en van de moderne injectiescooters is echt bijna niks te vinden op het WWW.
Of anders kun je met even uitleggen welke functie deze roze draad heeft en heb je dit zelf ook al geprobeerd?

Verder als dit zou werken is zomaar knippen in de kabelboom wel erg ingrijpend, is er geen mogelijkheid om een contactvinger van een connector ergens los te nemen?
De roze draad heeft de functie van snor of brom bij een brom is deze door geknipt
 
@Mio50i ,

heb jij misschien het elektrische schema van de Mio 50i ?
Ik verzamel namelijk schema's en van de moderne injectiescooters is echt bijna niks te vinden op het WWW.
Of anders kun je met even uitleggen welke functie deze roze draad heeft en heb je dit zelf ook al geprobeerd?

Verder als dit zou werken is zomaar knippen in de kabelboom wel erg ingrijpend, is er geen mogelijkheid om een contactvinger van een connector ergens los te nemen?

Maak je er toch 2 kabel stekkertjes aan met zo`n hulsje erom.. Kan je hem zo weer netjes verbinden. (alleen niet doen als je nog garantie hebt)
 
Waarom in je kabelboom knippen als het ook op een nondestructieve manier kan door bijvoorbeeld een pinnetje uit een connector te halen en dit netjes te isoleren.
(alleen niet doen als je nog garantie hebt)
Dit is precies wat ik bedoel, je maakt meer kapot dan drank kan goedmaken, en hiermee citeer ik een "Well-known Member". ;)

Ik zie hier op dit forum genoeg ellende door houtjes touwtjes technieken, als het gaat om de elektrische bedrading van scooters!
 
Dit is geen kabel van de kabel boom maar van je contact slot en ja ik heb dit zelf al uit geprobeerd en denk nog wel veel meer mensen die harder dan 30 willen gaan
Als ik het mag vragen.
Hoe hard gaat de 50i dan?
Ik lees ook steeds iets over een “gladde bus” moet daar ook nog wat mee gebeuren, zo ja wat is dat dan?
Post automatically merged:

View attachment 66212
Hi Mio 50i, can you help to check which one to cut? The red line in the circle or the pink wire in the rectangle?
Zou ik ook graag willen weten.
 
Back
Top