Sym jet euro x start niet/ lastig

Marcovt

Gas is alles
Hallo, ik heb een sym jet euro X met 33K op de teller.
ik kan hem maar eens per dag starten en de rest van de dag niet, dat is heel lastig voor woon/werk verkeer.
ik heb een compresie test gedaan. is gwn goed
ik heb een vacuum test gedaan. is gwn prima
hij vonkt en heeft benzine.
plz help, ik ben ten einde raad
info:
2 takt
45 km uitvoering
33165 km gelopen
verwijderde vario ring
set up:
standaard cilinder 50 cc (wel uit geveilde poorten)
thomos powerfilter
standaard cdi
aliexpress cabrateur
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Marco,

een wazig verhaal.
Ik zie dat je deze vraag ook al voor de tweede keer stelt zonder veel reactie.
Dit komt waarschijnlijk omdat je erg weinig info geeft buiten dan dat het erg lastig is.

Als de uitlaat na 3 kicken vol staat met brandstof betekent dit dat je tank na elke startpoging veel benzine mist!

Bovendien als er vloeibare benzine in door je blok gaat, klopt er ergens toch iets niet met je carburateur.
Maar dit alles is maar giswerk, je moet toch echt ook het 1 en ander controleren.

- Is het werkelijk zo dat je uitlaat vol brandstof staat want in je verhaal lees ik, "Ik Denk"?
- Wat heb je zelf al gecontroleerd?
 
Marco,

een wazig verhaal.
Ik zie dat je deze vraag ook al voor de tweede keer stelt zonder veel reactie.
Dit komt waarschijnlijk omdat je erg weinig info geeft buiten dan dat het erg lastig is.

Als de uitlaat na 3 kicken vol staat met brandstof betekent dit dat je tank na elke startpoging veel benzine mist!

Bovendien als er vloeibare benzine in door je blok gaat, klopt er ergens toch iets niet met je carburateur.
Maar dit alles is maar giswerk, je moet toch echt ook het 1 en ander controleren.

- Is het werkelijk zo dat je uitlaat vol brandstof staat want in je verhaal lees ik, "Ik Denk"?
- Wat heb je zelf al gecontroleerd?
zo goed ?
 
Marcovt,

niet netjes dat je @Shadowghost_12 op de vingers tikt omdat hij je wilt helpen.
En ja dit topic is al wat ouder maar dat wil niet zeggen dat je probleem al is opgelost.
Eigenlijk hoor jij op de vingers getikt te worden, naar mijn mening!
Want hier een topic starten, dan uiteindelijk het probleem opgelost krijgen en hier niks terug te koppelen is helemaal niet netjes!!!

Het was beter geweest @Shadowghost_12 te bedanken voor het meedenken maar dat het probleem al is opgelost door blablabla......
 
Marcovt,

niet netjes dat je @Shadowghost_12 op de vingers tikt omdat hij je wilt helpen.
En ja dit topic is al wat ouder maar dat wil niet zeggen dat je probleem al is opgelost.
Eigenlijk hoor jij op de vingers getikt te worden, naar mijn mening!
Want hier een topic starten, dan uiteindelijk het probleem opgelost krijgen en hier niks terug te koppelen is helemaal niet netjes!!!

Het was beter geweest @Shadowghost_12 te bedanken voor het meedenken maar dat het probleem al is opgelost door blablabla......
Sorry, ik bedoelde het niet zo
 
Back
Top