Sym Fiddle 3

CuriousOne347

New Member
Hey allemaal! Ik heb een aantal vragen en ik hoopte dat ik hier geholpen kon worden. Ikzelf heb heel weinig tot geen kennis van scooters.

Ik heb een nieuwe sym fiddle 3, euro 4 50cc a klasse nu reeds 7 maand. Ik tank altijd 98 (e5). De kilometerstand staat op ±3500 km. Hij heeft al 2 onderhouden gehad.

Sinds vorige week blijft hij wat haperen bij het gas geven en trekt ook moeilijker op dan normaal, zeker op een bergop verliest hij kracht (normaal tikt hij 30km/h, dan soms maar 15km/u).

De laatste 3 dagen stinkt hij erg uit de uitlaat naar iets verbrand. Ik heb van iemand gehoord dat dit misschien zou kunnen liggen aan de bougie die dient vervangen te worden. Nu heb ik hem net open gevezen en ik ruik niets speciaal in de buurt van de bougie. Ik zie ook niets. Mijn oliepeil is in orde. Ook vind ik dat hij wat zwaarder klinkt bij het rijden dan anders.
Weet er iemand raad?

Alvast bedankt!
 
Advertisement - register to remove this

Op deze scooter is toch nog minstens 2 jaren en 5 maanden garantie want in Belgie heb je op de Sym Fiddle 3, 3 jaren garantie of 30000km!

Kijk hier maar eens: http://nl.moto-conti.be/promo/16

Zelf heb ik pas, voor de zoon, een Sym Orbit 3 gekocht, vandaar dat ik het weet.

Waarom niet terug naar de dealer als je er zelf aan sleutelt vervalt deze garantie en dat zou toch jammer zijn!!!
Ennn...., zo te zien heft de scooter op zijn tijd zijn beurtjes gehad dus....waarom hier geen gebruik van maken....?
 
Back
Top