Sym fiddle 2

Advertisement - register to remove this

Weet iemand hoe of waar ik een sym fiddle 2 euro 5 kan opvoeren?
Ik heb een sym fiddle 2 euro 5 bouwjaar volgens 't specificatieblaadje die bij de scooter mee kwam 2021. Ik heb daar een full power ecu ingezet van het zelfde merk als wat eruit kwam, Dell'orto. Ik kan makkelijk auto's bijhouden qua optrek, dus dit is zeker aan te raden. De onderstaande link is waar ik de ecu aan heb geschaft, al moet ik er wel gelijk bij zeggen het kopen, plaatsen en gebruik is geheel voor eigen risico. Ook zou ik aanraden om niet harder dan 55 te rijden als je geen zwaardere variorollen in de variateur heb gedaan omdat het motorblokje in de over toeren komt dan. Als je ook nog garantie hebt aan de scooter raad ik dit af om te doen, alhoewel ik pas een maand geleden de scooter heb gehaald neem ik voor eigen risico als ik iets sloop, want de garantie is vervallen. Helaas was de scooterzaak waar ik 'm heb gehaald niet de beste dus dan maak en onderhoud ik mijn scooter ook liever zelf dan, 't is namelijk geen raketwetenschap.

https://www.easyparts.nl/ECU-DellOr...3lVGyOnEBkfC8Q_ZDB9DBJAv6Ok9e_EEaAnaIEALw_wcB
 
Last edited:
Back
Top