sym fiddle 2 start goed maar valt uit als ik gas geef

mijkie770302

Well-Known Member
ik heb een nieuwe cilinder en cilinderkop gestoken en een nieuwe piston en ontsteking en nieuwe vario. hij start direct maar als ik gas geef valt hij uit, ik heb de carburateur ook schoon gemaakt. weet iemand waardoor het komt?
 
Advertisement - register to remove this

Kan meerdere oorzaken hebben. Je zegt dat je de carburateur hebt schoongemaakt en dat hij dus uitvalt als je gas geeft. Ik zou beginnen bij de afstelling en controleren of je wel alles juist hebt teruggeplaatst bij de carburateur.
 
Wat heb je nog meer gedaan? Want dat haal ik niet uit je begin post.. Kan moeilijk zien of je de kleppen wel goed hebt gesteld en hoeveel ervaring je zelf hebt aan scooters te sleutelen.. Je zou voor mij net zo goed iemand kunnen zijn die het gewoon probeerd en ziet hoe het schip strand.. Maar niet meer weet van wat er allemaal erbij komt kijken bij een cilinder vervangen..


Heb je pakkingen vervangen?

Heb je de zuigerveren 120 graden offset gezet..
Heb je het blok goed op tijd gezet??

Wat voor een cilinder heb je gemonteerd...

Zo kunnen we natuurlijk nog even door gaan......
 
heb de pakkingen vervangen heb de openingen van de zuigerveren allemaal op verschillende plaatsen gezet heb de kleppen op 0.03 gezet. hij start en hij rijd maar hij gaat maar 30 km per uur terwijl ik normaal 45 km per uur rij en hij trekt heel slecht op
 
Back
Top