Sym fiddle 2 Raar en hard geluid

Kristan

Member
Hallo mensen, ik heb laatst mijn achterband gedemonteerd dus moet mijn uitlaat er eerst vanaf. Dat ging goed maar nu ik heb erop heb gezet lijkt het net alsof ie net werkt en als ik hem kick hoor je een soort blubberig geluid. Ik zat zelf te denken dat de oorzaak misschien kon zijn van een boutje dat in midden in de stang van de uitlaat zat die ik er uit wou draaien ( geen idee waarom) maar die brak af dus eigenlijk zo gelaten. Weet iemand wat er aan de hand is?
 
Advertisement - register to remove this

Haihai ik weet niet zo goed waar ik me vraag moet stellen,maar ik heb een kymco Agility 50 ,gisteren zette ik hem aan en begon ie ineens te roken onder de voorkap ,meteen water erover heen gegooid
Nu deed de claxon het een paar dagen geleden ook ineens niet meer ,dus die heb ik na dat ie ging roken eraf gehaald ,nu doet ie het helemaal niet meer,de vraag is ,EN NU??
 
Dit is dat afgebroken boutje. ( ik heb de uitlaat zwart gespoten daarom zie je het zilveren metaal niet)
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    164.5 KB · Views: 13
Dit is dat afgebroken boutje. ( ik heb de uitlaat zwart gespoten daarom zie je het zilveren metaal niet)
Lijkt dicht te zitten. Maar je moet echt even (nou ja moeten....) even bij de cilinder kijken of je uitlaat ergoed onder zit en niet scheef en of je pakking idd nog goed is.
 
dat buitje is denk ik wel erg belangrijk, want dan zit er volgensmij gewoon een gat in je uitlaat. of bedoel je dat je de bout bol gedraaid heb=
Post automatically merged:

laat maar zie nu pas je foto. pakking derop en bouten strak zou ie gewoon weer als eerst moeten doen
 
Haihai ik weet niet zo goed waar ik me vraag moet stellen,maar ik heb een kymco Agility 50 ,gisteren zette ik hem aan en begon ie ineens te roken onder de voorkap ,meteen water erover heen gegooid
Nu deed de claxon het een paar dagen geleden ook ineens niet meer ,dus die heb ik na dat ie ging roken eraf gehaald ,nu doet ie het helemaal niet meer,de vraag is ,EN NU??
Je kan deze vraag het beste stellen en de electro forum.
Linksboven staan 3 streepjes klik die aan en druk op new post, daar kan je een forum kiezen waar electro forum bij staat daar kan je deze topic het best plaatsen.
 
Haihai ik weet niet zo goed waar ik me vraag moet stellen,maar ik heb een kymco Agility 50 ,gisteren zette ik hem aan en begon ie ineens te roken onder de voorkap ,meteen water erover heen gegooid
Nu deed de claxon het een paar dagen geleden ook ineens niet meer ,dus die heb ik na dat ie ging roken eraf gehaald ,nu doet ie het helemaal niet meer,de vraag is ,EN NU??
Eigen topic aanmaken. Maar als je je claxon er af haalt kan t kloppen dat hij t niet doet.(dat bedoel je vast niet). eigen topic is makkelijker.
 
Dit is dat afgebroken boutje. ( ik heb de uitlaat zwart gespoten daarom zie je het zilveren metaal niet)
Ik heb een Kymco Like en daar zit ook zo'n boutje in de uitlaatbocht.
Wat ik ooit van de dealer begreep is dat om een meetapparaat in te steken om de CO2 te meten.
Post automatically merged:

Haihai ik weet niet zo goed waar ik me vraag moet stellen,maar ik heb een kymco Agility 50 ,gisteren zette ik hem aan en begon ie ineens te roken onder de voorkap ,meteen water erover heen gegooid
Nu deed de claxon het een paar dagen geleden ook ineens niet meer ,dus die heb ik na dat ie ging roken eraf gehaald ,nu doet ie het helemaal niet meer,de vraag is ,EN NU??
Je kan beter een nieuw topic starten met je vraag , want je "vervuild" nu een topic met een vraag over een uitlaat.

Maar ik denk dat jij een flinke kortsluiting hebt waarbij je zekering niet springt maar de draden in je kabelboom affikken.
De hoofdzekering zal nu kapot zijn. Die zit ergens bij je accu.
Maar zoek eerst naar de oorzaak, kan bv een doorgeschuurde kabel zijn rond het balhoofd.
 
Nu heb ik zelf nog een klein vraagje over de uitlaat en dat is hoe kan het dat als je het uiteinde vastmaakt aan de cilinder je de 2 andere bouten niet meer erin krijgt (die de uitlaat vasthoud als het ware) want de gaatjes van de uitlaat passen dan niet meer op de andere van het frame van de scooter. Tis als je de ene vast hebt past de andere er niet meer goed op.
 
Dan heb je waarschijnlijk een verkeerde uitlaat .
Ik had pas ook een nieuwe uitlaat besteld , die paste ook niet .
Wat belangrijk is , dat een uitlaat spanning vrij gemonteerd kan worden , anders gaat er wat kapot , bijv je Carter breekt .
altijd opletten dat je naar de Motor code kijkt , voordat je besteld , Soms 1 letter verkeerd , en je krijg niet wat je nodig heb .
 
Back
Top