Sym Fiddle 2 opvoeren

Status
Not open for further replies.

Nomeon

New Member
Hallo allemaal,

Ik heb dus een 2e hands Sym Fiddle 2 uit 2012 gekocht. 5.000km gelopen, maar verder in top staat. Nu vind ik 25km/u wel echt te langzaam, dus zou ik hem graag opvoeren. Natuurlijk heb ik wel een beetje onderzoek gedaan, en kom de dingen als varioring verwijderen, en een andere cdi erin doen wel tegen. Maar nu is mijn vraag, is de varioring eruit halen echt zo makkelijk? en zo ja, wat zijn de nadelen? Verder, welke cdi's zouden erin kunnen, en wat voor prijs zou ik ongeveer naar moeten kijken?

Ongeveer 45-55km/u zou ik zeer tevreden mee zijn. Ik hoop dat jullie hier een beetje advies over zouden kunnen geven.

Met vriendelijke groet,

Nomeon
 
Advertisement - register to remove this

Ongeveer 45-55km/u zou ik zeer tevreden mee zijn. Ik hoop dat jullie hier een beetje advies over zouden kunnen geven.
Met vriendelijke groet,
Nomeon


Enige remedie is inruilen voor een 45 km/u type en een helm op je bats doen...….
Anderzijds kan men gaan experimenteren met aangeboden upgrade onderdelen.
Helaas kunnen we daarover geen advies geven vanwege de betreffende regels op het fora!
 
We hebben al meerdere maals aangegeven dat wij hier niks aan snor opvoeren doen..
Helaas bij deze word de discussie dan ook gesloten..
Mocht je afvragen waarom, dat kan je prima vinden als je door de database heen sneuvelt.

/close.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top