Sym Fiddle 2/ECU/Variobus

Scooter_aa

New Member
Hallo iedereen,

Ik ben nog nieuw op dit gebied maar ik heb laatst een sym fiddle 2 euro 4 (2020) gekocht, ik wou de scooter graag opvoeren de scooter rijd nu 25km max (geen uitloop) en had eerst een cdi gekocht, blijkbaar heeft de euro 4 modellen geen cdi maar een ecu. Toen heb ik een 45 km ecu gekocht op zandri.nl, echter was de ecu niet geprogrammeerd en reed de scooter niet. Ik heb wel een gladde Variobus erin gedaan nu rijdt de scooter harder dan 25 km per uur (tikt de 40 aan) echter boven de 25km per uur laat de scooter telkens gas los, daarna geeft die weer gas en laat die weer los. Toen ben ik met mijn originele ecu (dus die 25 km per uur gaat) naar een scootergarage gegaan om de zogenaamde begrenzer die erop staat weg te halen. (Omdat mij is verteld dat het komt door de ecu omdat er een begrenzer op staat). Ik heb vandaag mijn ecu weer opgehaald bij de garage en hij vroeg aan mij op hvl km moet het staan. Ik gaf aan dat de begrenzer op 45-50km mag staan. Maar het probleem is er nog steeds. Kan het aan iets anders liggen of is de ECU toch niet geprogrammeerd???
 
Advertisement - register to remove this

echter was de ecu niet geprogrammeerd en reed de scooter niet


Dit klopt waarschijnlijk niet.. Dan heb je de ECU waarschijnlijk niet ingeleerd.. Zonder dit te doen zal hij namelijk niet starten.
 
Back
Top