Sym Fiddle 2 65CC

Ik heb nu al een tijdje een Sym Fiddle 2 ( nieuwe blok) en ben geïnteresseerd in een 65CC cilinder met een polini variokit.
Ik kan bijna niks online vinden over de Sym fiddle 2 en vroeg mij af of iemand op dit forum mij kan helpen.
Scooter loopt nu 60km/u en ik zou graag willen weten wat voor invloed de bovenstaande genoemde aanpassing gaat hebben op mijn topsnelheid/trekkracht.
 
Advertisement - register to remove this

Ik heb nu al een tijdje een Sym Fiddle 2 ( nieuwe blok) en ben geïnteresseerd in een 65CC cilinder met een polini variokit.
Ik kan bijna niks online vinden over de Sym fiddle 2 en vroeg mij af of iemand op dit forum mij kan helpen.
Scooter loopt nu 60km/u en ik zou graag willen weten wat voor invloed de bovenstaande genoemde aanpassing gaat hebben op mijn topsnelheid/trekkracht.
Als het enigen wat je wil weten is wat er gebeurd met je snelheid, “tromgeroffel” dat wordt veel meer. Je moet echter als je een andere cilinder monteert wel meer dingen aanpassen wil je dat je scooter mooi loopt het enige dat dan echt nodig zou zijn is een grotere carburateur. Ik heb voor de rest niet donders veel verstand van 4 takt scooters, sleutel zelf voornamelijk aan 2 takters:)
 
Snelheid zal wel mee vallen denk ik.. Als je gelukt hebt zal het 5 km schelen als je pech hebt gaat die 10km/u harder..
Je wint vooral op de eerste meters om weg te komen. En het geheel loopt voor lekkerder door.. Zonder amper in te houden.
 
Weet iemand ook welke van de onderstaande het beste is?
Ik ben namelijk niet bekend met het merk Airsal wel met het merk Naraku.


65CC


63CC

 
Als het enigen wat je wil weten is wat er gebeurd met je snelheid, “tromgeroffel” dat wordt veel meer. Je moet echter als je een andere cilinder monteert wel meer dingen aanpassen wil je dat je scooter mooi loopt het enige dat dan echt nodig zou zijn is een grotere carburateur. Ik heb voor de rest niet donders veel verstand van 4 takt scooters, sleutel zelf voornamelijk aan 2 takters:)
Ik heb een vraagje ik heb nu een honda wallaroo 65cc welke carburateur moet ik bestellen daarbij?
 
Ik heb nu al een tijdje een Sym Fiddle 2 ( nieuwe blok) en ben geïnteresseerd in een 65CC cilinder met een polini variokit.
Ik kan bijna niks online vinden over de Sym fiddle 2 en vroeg mij af of iemand op dit forum mij kan helpen.
Scooter loopt nu 60km/u en ik zou graag willen weten wat voor invloed de bovenstaande genoemde aanpassing gaat hebben op mijn topsnelheid/trekkracht.
Heb zelf net een 65cc onder mijn sym mio weet iemand toevallig welke spoeier goed werkt
 
Ja dankjwel heb zelf ook het idee dat die inhoud als ik vol gast geef terwijl ik 55 a 60 rij
Als ik dan zo hard rij boven 60 hoor ik wat gepruttel uit de uitlaat kan dat dan zijn omdat die te weinig benzine krijgt? Ga in ieder geval een paar sproeiers groter kopen erg bedankt
 
Back
Top