Sym fiddle 2 2018 opvoeren euro 3 of 4

jordy_19

New Member
Ik wil mijn sym fiddle 2 uit 2018 opvoeren en begrenzer monteren maar daarvoor dient die eerst opgevoerd te zijn kan iemand mij uitleggen hoe ik een euro4 model kan opvoeren
 
Advertisement - register to remove this

Ik wil mijn sym fiddle 2 uit 2018 opvoeren en begrenzer monteren maar daarvoor dient die eerst opgevoerd te zijn kan iemand mij uitleggen hoe ik een euro4 model kan opvoeren

Zie o.a bovenstaand van @Bulldog

Jouw scooter is uitgerust met een ECU/ECS systeem soms uitgerust met een injectie carburateur. (Maar vanaf welke euro weet ik niet zeker)

wat "vroeger" zeg maar je cdi was is nu ECU/ ECS. Met een CDI, daar kon je nog wat mee!

ECU is Slechts software matig "op te voeren"

Ook is het zo dat ze bij de schop de scooter opvoeren tot binnen de WOK grens.

Ook dacht ik dat het te maken heeft met overtoeren als die compleet ontgrenst word.

Al moet ik zeggen dat begrenzen.nl mijn sym euro 4 naar de 65 kan trekken met afstand bediening. 200 euro. Is me toch net te veel voor die paar kilometers extra. (Dan sta ik wel 5 minuten eerder op) ;)

Lees onderstaande paginas maar eens door. Vooral dat stukje over dat het niet passend is voor je fiddle.

Misschien begrijp je het verschil.

CDI (n.v.t voor jou)


ECU (w.v.t. voor jou)


Ik ben al een jaar of zo op de achter grond aan het hopen dat er een schakelbaar onbegrensde ECU te verkrijgen gaat worden.

Kortom als je geld genoeg hebt zoek iemand die op professionele manier je mapping kan aanpassen!

Voor nu zal rond de 54km/u de max zijn bij een shop. Daarbuiten zijn er altijd mensen die dat ook kunnen maar de hoofdprijs vragen.

Als je brommer het goed doet zou ik het zo laten. :)
 
Back
Top