Lorenzo P
Active Member
Ik kon het niet specifiek vinden ik stuur anders wel de achterkant van mijn kenteken bewijsNiet volgens ondergetekende, dit is/zijn specificatie(s) van de carburateur welke afkomstig zijn van Sym zelf.
En zeg maar gewoon jij tegen u hoor!
Ik verwacht toch echt dat de carburateur nagenoeg brandschoon zal zijn, de symptomen doen immers wat anders vermoeden.
Maar goed, lekker schoon en fris is altijd goed wat dat betreft.
Je om/beschrijving van het probleem riekt toch echt naar een inlaat probleem in mijn beleving.
Dit i.c.m. het onjuiste rollen gewicht in de vario is dit geen rare gedachte.
Zet het trekveren en/of drukveer aanpassen maar uit je hoofd, mocht men dit nog overwegen.
Dit behoeft sowieso geen aanpassing, tenzij men met een 85/90cc cilinder rijdt!
Echter is het anno nu nog steeds zo dat 65cc de max is op de Sym motorblokjes.
Een pic van jouw CDI plaatsen is niet noodzakelijk. We hebben inmiddels al vastgesteld dat het hier een E2/E3 variant betreft.
Edit: Puur uit nieuwsgierigheid..., wat staat er op het kentekenbewijs vermeld?
Motorblok code en/of model wil ook wel helpen in de zoektocht. Model: AE05W6-EU (L4-L5) is het E3 type.
Model: AE05WA-EU (L8) is het E4 type, het frame en/of chassis nummer is wat dat betreft minder duidelijk helaas.
Motorblok is een XS1P37QMA-2