arthur vdh

New Member
Ik heb een sym crox en behaald een topsnelheid van 31 op de teller. Wanneer ik bergaf rijdt en hij haalt 30/31 remt die heel hard af en het is heel irritant. ik wil graag mijn varioring verwijderen maar ik heb geen bouloneuse(slagmoetsleutel). ik had ook een nieuwe cdi besteld maar het was de verkeerde. heeft iemand tips om mijn scooter sneller te laten rijden?
 
Advertisement - register to remove this

Het opvoeren van snorscooters of het helpen daarbij is hier op het forum verboden.

Het klopt dat we snorscooters niet helpen met opvoeren, maar het is niet waar dat het helpen verboden is op het forum. Lees nogmaals goed ons beleid. Kleine quote eruit:

Wil iemand informatie om zijn snorscooter wat beter op te laten trekken met ze 2en en onder de grens blijven waar de politie op bekeurd, dan zou het ook geen probleem hoeven te zijn.

De nuance is belangrijk. De algemene stelregel is dat we niet actief helpen om iemand zijn snorscooter flink op te voeren. De afstelling wat verbeteren? Geen probleem.

@Enterprise dus svp niet in topics mensen op de regels wijzen, maar gewoon het topic reporten.

@arthur vdh je zal toch aan de slag moeten met de vario. Als je zelf wil sleutelen heb je goed gereedschap nodig of moet je dat ergens even lenen.
 
Back
Top