Sym allo

Ligt het gebrek aan snelheid aan toerental en motorloop of moeten we ons richten op de overbrenging?
Als de brandstof niet te rijk is, hoe is het met de luchtinlaat en luchtfilter gesteld?
Wat is de reden van vervanging carb?
Was de scooter toen al van u? Wat waren de klachten?
Lopen wielen/wiellagers/remmen vrij?
Heeft de bobine/blok/cdi goede aarding?
Groet,
Alles loopt vrij Aarding is goed en ik heb de carb vervangen omdat hij met de originele helemaal niet goed loopt luchtfilter is ook goed het is net alsof hij geen kracht heeft cilinder is ook goed
Post automatically merged:

Wat deed de andere CDI, was dat dezelfde voor 45?
Heb je de originele nog?
Misschien CDI niet inorde.

Wat je ook nog kan proberen:
Je laat je brommer stationair lopen, liefst in hele lage toeren. En dan spuit je op de plekken waar valse lucht aangezogen kan worden deo, luchtverfrisser of remreiniger.
Als je brommer dan afslaat, of ineens anders gaat lopen dan zuigt hij daar valse lucht.
Dit zijn de meest voorkomende plekken:
  • tussen de carburateur en het spruitstuk
  • tussen het spruitstuk en de cilinder
  • tussen het blok en de voet van je cilinder
  • tussen de pet en de cilinder
  • bij de linkerkrukkaskeerring
  • Bij de bougie. Als deze er niet vast inzit, als dat ringetje aan de bougie krom is, of als het schroefdraad eraan is. Dan trilt ie wat (los) en dan kan er lucht langs.
Wat deed de andere CDI, was dat dezelfde voor 45?
Heb je de originele nog?
Misschien CDI niet inorde.

Wat je ook nog kan proberen:
Je laat je brommer stationair lopen, liefst in hele lage toeren. En dan spuit je op de plekken waar valse lucht aangezogen kan worden deo, luchtverfrisser of remreiniger.
Als je brommer dan afslaat, of ineens anders gaat lopen dan zuigt hij daar valse lucht.
Dit zijn de meest voorkomende plekken:
  • tussen de carburateur en het spruitstuk
  • tussen het spruitstuk en de cilinder
  • tussen het blok en de voet van je cilinder
  • tussen de pet en de cilinder
  • bij de linkerkrukkaskeerring
  • Bij de bougie. Als deze er niet vast inzit, als dat ringetje aan de bougie krom is, of als het schroefdraad eraan is. Dan trilt ie wat (los) en dan kan er lucht langs.
Er zat ook een 45 cdi in ik dacht dat dit het probleem was ik ga even proberen met de remreiniger
 
Back
Top