Suzuki Wolf RG50 gas blijft hangen?

Status
Not open for further replies.

LorreC

Well-Known Member
Beste forumleden

Ik heb net een Suzuki Wolf gekocht (volledig standaard, onbegrensd).
Ik heb hem getest voor ik hem kocht en hij reed perfect.

Ik heb er 's avonds nog een 20 tal kilometer mee gedaan en hem dan gestald.
Vandaag heb ik er nog eens 10 kilometer op gereden zonder problemen.
Na een paar uurtjes moest ik een boodschap doen na een paar kilometers wou ik aan een kruispunt terugschakelen (5 naar 4) maar hij maakte zoveel toeren dat ik terug omhoog geschakeld heb. Hij bleef veel toeren maken dus heb ik hem laten uitvallen. Ik heb hem in neutraal gezet, gestart en dan deed hij het zonder enig probleem.

Ik ben rustig terug naar huis gereden maar na een kleine 2km vloog hij weer in toeren toen ik schakelde. Ik heb de brommer toen uitgezet met het contact en even de gashendel open en toe gedraaid, dat ging zonder probleem. Toen ik hem weer wou aanzetten vloog hij meteen in toeren dus heb ik hem meteen weer uitgezet (11000-12000 toeren) omdat ik schrik had de motor kapot te maken. Ik heb terug eens de hendel rustig open en toe gedraaid, de brommer gestart en weer hetzelfde probleem. Toen heb ik even lichtjes aan de gaskabels getrokken en heen en weer bewogen maar opnieuw bij het in gang zetten vloog hij meteen in volle toeren.

Ik heb net na dat hij meer als een half uur heeft stil gestaan nog eens geprobeerd met het gekende gevolg.

Is er iemand die mij kan vertellen wat hier het probleem zou kunnen zijn?
Alvast bedankt voor de hulp!
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top