Jumper Well-Known Member 11 March 2006 #1 Welke blok zit hier onder? Kan je hier nog voor cilinders kopen, zoja waar?
Crazybond700 Koos oorlelloos 11 March 2006 #2 www.50cc.nl En dit blok Volgens mij is het een: TSX ac In ieder geval een maat van mij heeft ook een ts(x) maar zitten TS stickers op. Last edited: 11 March 2006
www.50cc.nl En dit blok Volgens mij is het een: TSX ac In ieder geval een maat van mij heeft ook een ts(x) maar zitten TS stickers op.
melf #50 Well-Known Member 11 March 2006 #3 wat voor ts50? een TSX50 of een TS50 ER ? beide motorbloken zijn overigens gewoon door Suzuki zelf gemaakt ik heb zelf nog 2x een TS ER gehad
wat voor ts50? een TSX50 of een TS50 ER ? beide motorbloken zijn overigens gewoon door Suzuki zelf gemaakt ik heb zelf nog 2x een TS ER gehad
Crazybond700 Koos oorlelloos 11 March 2006 #4 Ja daar doelde ik ook op.:+ Het is soms een beetje onduidelijk wat het nou is. Er is ook nog een lc geweest maar dan is het zeker een tsx blok. ts-er is toch meer beetje ala mb ts-x meer mt Dus toerding/crosser ts-x(foto's zijn van maatje van me zijn tsx, waar we een jaar ofzo geleden wat leuks van hebben gemaakt) Last edited: 11 March 2006
Ja daar doelde ik ook op.:+ Het is soms een beetje onduidelijk wat het nou is. Er is ook nog een lc geweest maar dan is het zeker een tsx blok. ts-er is toch meer beetje ala mb ts-x meer mt Dus toerding/crosser ts-x(foto's zijn van maatje van me zijn tsx, waar we een jaar ofzo geleden wat leuks van hebben gemaakt)
melf #50 Well-Known Member 11 March 2006 #5 ts er is ook gewoon een crosser hoor er zijn ook nog shoppers van suzuki zelfs
Crazybond700 Koos oorlelloos 11 March 2006 #6 Iets meer richting dit(is wel 125 maja) Iets ''klasieker'' oid vind ik.
korrel WTF 8 June 2006 #7 TS50 LC Ik heb een TS'je staan, watergekoeld (zelfde motor als een Suzuki RMX/SMX) Kzal er eens proberen een foto bij te posten: edit: ja lukt dus niet zo goed
TS50 LC Ik heb een TS'je staan, watergekoeld (zelfde motor als een Suzuki RMX/SMX) Kzal er eens proberen een foto bij te posten: edit: ja lukt dus niet zo goed
korrel WTF 8 June 2006 #8 TS50 LC hier een link: http://groups.msn.com/oezebromskers/carlsts.msnw?Page=1 Grtz korrel:W