Aangeboden Suzuki SV650 S met werk maar goedkoop

Status
Not open for further replies.

ronnyracingteam

Ronny Himself
Heren (en dames),

Ik heb hier nog een suzuku SV650S staan. Deze heb ik gekocht voor op te maken en weer door te verkopen.
Echter intussen heb ik een dochter gekregen en een huis gekocht dus heb ik hier helaas geen tijd meer voor.

De motor verkeerd in redelijke staat maar is wel werk aan. Ook heeft hij een KM stand van 98K kilometers.
De motor start direct en draait nog mooi! Het blok is dan ook altijd goed onderhouden geweest.

De motor is niet van mij geweest maar van een goede kennis die deze zelf nieuw gekocht heeft.

De eigenaar was ondertussen een beetje op het vermogen uitgekeken en heeft wat snellers gekocht.

Nadelen:
- Kabels van koppeling en gas moeten eens gesmeerd worden
- Alle remblokjes moeten vernieuwd worden
- Filters en vloeistoffen moeten vernieuwd worden
- Setje bougies mag ook wel
- Bouragen van de vork lekken
- Bluts in benzine tank
- Windscreen heeft binnen een stikker opgezeten
- Schijfje achter zou vervangen mogen worden
- Ketting en kettingwielen is het beste af

Voordelen:
- Banden zijn nog redelijk goed
- Motor start direct zonder probleem
- Remus uitlaat zit gemonteerd met uitneembare DB killer
- Dubbele stalen remleiding zit gemonteerd
- Valblokken
- Tankhoes
- Lage prijs

Dus een opknapper voor wie het zelf kan allemaal redelijk makkelijk te doen en hoeft dan ook niet veel te kosten.
Motor kan gebracht worden. Maar het is uiteraad het best dat deze eerst in het echt gezien word.
Meer foto's kunnen op aanvraag geleverd worden.

Graag had ik voor deze motor nog 700€ gehad (dat is wat ik hem zelf betaald heb). Zeer redelijk prijs voor de klusser!
Een complete workshop manual zit er ook bij,zodat het klussen nog eenvoudiger gaat!

De motor is nog NIET gekuist op de foto. Na een kuisbeurt ziet die er weer een stuk beter uit.
Bluts in tank is van een onschuldige schuiver waarvan het stuur zich in de tank had gezet.

Motor komt vanuit België, invoeren is kwestie van papierwerk als ik me niet vergis.

PB if mail: ronnyracingteam@gmail.com

Mvg,
Niels

Hier enkele foto's. In onderstaand album zijn er meer foto's te vinden.

https://picasaweb.google.com/niels.cools/SV650S#

DSC03348.JPG


DSC03349.JPG


DSC03350.JPG


DSC03351.JPG


DSC03352.JPG


DSC03353.JPG


DSC03354.JPG
 
Advertisement - register to remove this

voor de geintereseerde nederlanders voor deze motor, het is wel iets meer dan enkel papier werk invullen. zitten ook nog redelijk kosten aan vast!

afhankelijk van het bouwjaar zal dat zo tussen de 3 en 500 euro uitkomen! en je moet met de motor naar het RDW.

suc6 met de verkoop iig!
 
Even een quote vannop het motor-forum:

Een (hele) korte toelichting over de invoering van mijn Hornet. Ik had uiteindelijk een Hornet in Belgie gevonden bij een motorzaak. Bouwjaar 2000 met 40.000 op de teller voor € 2150.. uiteindelijk nog wat van de prijs afgekregen en voor 2000 kon ik hem meenemen.
De motor werd afgeleverd met het kentekenbewijs en een CVO. Voor de invoering is een CVO niet verplicht, maar wel makkelijker aangezien ze dan (waarschijnlijk) alleen even het chassisnummer controleren.

Voordat je naar het RDW gaat moet je alvast 2 belastingpapieren invullen: het BPM aanvraagformulier en het BPM berekening formulier. Beiden zijn te downloaden op de site van de belastingdienst. Je hoeft vervolgens alleen even het RDW te bellen voor een eendagskenteken en je kunt zonder afspraak langskomen tussen 08:00 en 12:00. Wel vroeg zijn want er komen meer mensen zonder afspraak. Voor motoren uit de Europese Unie geldt er geen technische keuring. Bij mij werd alleen het chassisnummer gecontroleerd en even naar de globale staat van de motor gekeken. Alles was in orde. De totale kosten hiervoor waren 100,25 euro.
Nadat je dit hebt betaald kun je naar het volgende loket en daar lever je de BPM formulieren in. De betalingsgegevens worden je dan toe gemaild. De BPM voor mijn motor bedroeg 64 euro..

Als er nog meer vragen zijn hoor ik het wel ;-)

Bron:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/332725/importeren-vanuit-belgie-naar-nederland-1.html

Oh hun Sticky:

http://www.motor-forum.nl/forum/list_messages/249410//

Mvg,
Niels
 
Ik heb mijn RR ook ingevoerd vanuit dld. Het is idd alleen papier werk, het enige wat ze controleren zijn de nummers van de bike. Half uurtje en je bent er weer weg. (als alles klopt natuurlijk :p)

Stelt dus niks voor :!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top