This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Supertech 200 watt versterker

Pizzaboi

Well-Known Member
ik wilde vragen of niemand die ook zown ding heeft ingebouwd met boxjes er een filmpje van heeft ? ben erg benieuwd om te zien en te hore wat het volume en kwaliteit er ongeveer van is...

Thnx

ik heb hem in mn scoot zitten, een 200 watt er zijn er ook voor 300 watt, ik heb dan 1 caliber box erop zitten en een tweeter, met discman en er komt gewoon een lekker geluidje uit hoor.

Kijkshop gewoon.
Als je een volle accu hebt levert het best wel een leuk geluidje.
Alleen de bass is ver te vinden in die versterker (of het lag aan mijn discman )

is gewoon helemaal niks zo'n versterker als het 2x10 watt rms geeft is het veel. Kan je beter voor iets duurder een caliber ofzo van marktplaats halen..... DIt is absoluut meuk.......Wil het voor geen goud in me auto hebben laat staan in een scooter

ik heb ook zo'n supertech met 2 pioneer boxjes.. er komt natuurlijk geen b00mb00m geluid uit.. maar alsje er een soort van kist omheen bouwt zou ie best mooi kenne klinken mits je een goede diskman heb.. (ik heb een Mp3 Speler [Creative DAP 10GB, zit een equializer in.. dus kan bass regelen etc] )

maarja je ken natuurlijk ook een andere halen idd.. maar egt een mooie sound haal je niet uit een scoot man..

Originally posted by Arnie
....(of het lag aan mijn discman ) ...

Versterker regel niet alleen de bas, ook in cominatie met de soort boxen en instelling van md (in dit gevam discman)

Overigens, voor 20 euro is het een leuke versterker! Was ff proberen welke boxen het het best deden. Een krachtigere versterker raad ik je niet aan, trekt je accu niet, en hij is in 1 teug leeg...

ik heb em ook gehad en ik klaag er niet over
maar vind radio @ scooter een beetje kansloos eigenlijk :L

Maar ik probeer alleen aan te geven dat die superpech veel meer stroom verbruikt dan dat ie oplevert. Als je een kwalitatief betere versterker neemt die zal veel effectiever met ze stroom omgaan.