Super Weer!!!!!!!!!

Gefeliciterrrrereererereererererd Daantje ik ben jammer genoeg pas weer jarig in september
frown.gif
frown.gif
 
hier valt het redelijk mee, hier steken de moterrijders nogweles een hand op als ik ze tegenkom, of als ze me inhalen dat ze op het moment dat ze naast me rijden ff de duim omhoog steken, wel leuk, niet dat ik dan ze extreem hard rij ofzow 95, maar toch wel koel.
 
ik wil zomer weer droog weer en een graatje of 25/30 dat is het idiale weer. dan kan iedereen lekker rond toeren en is het veel gezeligger buiten
 
echtja de summer feeling... In je yamaha shirtje (ik dan he) lekker 90, af en toe zo eens een dikke hommel op je vizier, 2 keer per week tanken minstens... aaaaa!!! leuk
smile.gif

Realiteit : regen, regen, regen enne..... oja regen.

Mzzl
 
Originally posted by The Aerox man:
echtja de summer feeling... In je yamaha shirtje (ik dan he) lekker 90, af en toe zo eens een dikke hommel op je vizier, 2 keer per week tanken minstens... aaaaa!!! leuk
smile.gif

Realiteit : regen, regen, regen enne..... oja regen.

Mzzl

2 keer per week? 3 keer per dag
tongue.gif
 
van mij mag het mooie weer nog wel ff weg blijven totdat ik me scoot weer terug heb!
frown.gif

en van af dan alleeen nog maar zon uiteraard!!!
biggrin.gif
biggrin.gif


laterzz
Nils
 
Het is hier lekker weer in Friesland 12:22 5 april
smile.gif
smile.gif
smile.gif
ik ga zo trampolinespringen vet mooi. Heb vanmorgen ff toetsje gemaakt op school A.K. was niet zo heel moeilijk.
 
van mij mag 'tt blijven hoor heb toch nix beters te doen ben ontslagen!!!!!!!!!!!
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif
en tja dan maar rijden dat vrolijkt me toch nog beetje op he
 
De afgelopen weken mensen zitten pesten in de buurt hehehe was wel leuk
biggrin.gif
Motorrijders zijn bij mij in de buurt cewl die willen wel ff sporten supercool.
Maarja in nederland heb je 4 jaargetijden op 1 dag
frown.gif
frown.gif
frown.gif
frown.gif


Ja Arne jij moet vaker tanken dan de rest geloof ik. Met stationair ( dit spel ik vast vaut) hebbie al een draaikolk in je benzine tank.
 
Back
Top