Super Weer!!!!!!!!!

RMC

Well-Known Member
Ik weet niet of dit bij jullie ook zo is, maar hier bij mij (OMGEVING eINDHOVEN) is het echt superweer, heb vanmiddag al in een T-shirtje rondgescheurt!!! (dat was trouwens wel een beetje koud).
Echt super!!!! Zeker als het asfalt een beetje een goede temperatuur heeft....

Wat vind ik hier duz van:
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
 
Advertisement - register to remove this

Zekerssss relaxt weeerr..
lekker in de woonwijk rondgereden...
met een gangetje van 20 - 30 hehe
inrijden (((( ZUCHT )))))
 
Ik ook, lekker rondgetoerd, was om 11:30 thuis, ik heb 1,5 uur nutteloos rondgetoerd, moest voor het eerst sinds 3 weken weer tanken (kutweer=autorijden)...

Greetz.
 
Zeker lekker! Alleen jammer dat het morgen weer over is, nou ja eigenlijk vandaag al op de tijd gelet. Vandaag was echt zwaar relax
 
vandaag is het weer kut weer koud geen zon te bekennen geef mij het weer van gisteren maar hoor veel beter en ook voor me scooot eren stuk beter dan die zure regen.
mzzl jer
 
wacht het is opgeklaard vandaag is gewoon weer heerlijk weer de zon schijnt alles weer goed gekomen
 
Zeker wel lekker weer
smile.gif
Het lijkt wel alsof iedereen hier in de buurt ineens een scooter heb
smile.gif

Gister ook alleen maar nutteloos rondgereden
smile.gif

Vandaag is het ook weer lekker weer, dus ook lekker nutteloos rondrijden
smile.gif


Greetz
 
Originally posted by jer:
wacht het is opgeklaard vandaag is gewoon weer heerlijk weer de zon schijnt alles weer goed gekomen

Tuurlijk is het vandaag mooi weer
smile.gif

Ik ben vandaag eindelijk 18 geworden
smile.gif
 
Yeah zeker relaxed weer. Minder dat ik niet op me scooter kan. Staat nu bij autogarage, mocht er van me moeder niet meer op totdat ik me CBR heb. Die heb ik overigens over 2 maandjes pas. 8\
 
Ej, Daniel, gefelezeteerd...

Kutweer, altijd hetzelfde, heb je geen fuk te doen, regent het, zit je midden in een tentamenweek, is het vet mooi weer
frown.gif
nie kewl...
 
heej daan, gefeliciteerd eej.
jah nastro, das kut man, heb ook toetsweek deze week, moet je gaan leren, staat de zon volan op je ramen te bakken, dus heb ik de afgelopen 2 dagen lekker smiddags op het terrasje gezeten, lekker kleurtje al en weer een hele lege porto, kut is dat.
 
Het was zeker heel mooi weer. Alleen jammer van die kut toeristen die dan weer lekker een stukkie gaan fietsen en nooit uit hun doppen kijken. heb in een paar daagjes alweer de nodige uitwijkmanouvres moeten maken. Dat wordt helemaal niks in de zomer!!

Stond op de boulevard tussen allemaal motoren in. Was wel cool.
 
heej naamgenoot gefeliciteerd men

Zeker goed scooter weer deze laatste dagen, ben met me vriendin eindje wezen rijden naar afgelegen plekje met een bankje
rolleyes.gif


achjah!

Lente!
smile.gif

Greetz
 
Er rijden ook weer een hoop motoren rond nu. Echt vet! Maar de meeste motorrijders hebben de pest aan ons scooterrijders. Kom ik zondag op me achterwiel aanrijden, haalt me zo'n buikschuiver(geen wout he!) in, en wenkt me naar de kant. Dus ikke stoppen, begint die me daar toch een beetje te staan flippen op mij! Dat hij zo langzamerhand genoeg had van dat asociale gedrag van die brommerrijders, en dat ik maar moest oppassen, want hij kende mensen bij de politie en die ging hij maar es informeren(hij had immers me plaatje
wink.gif
Nou ik zeg denkt u nu echt dat ik er nu mee ga stoppen ofzo? Stapt hij kwaad op ze motor en kneurt volle gas weg!
was wel lachuh!
 
Wat een eikel! Nouja, niet alle motorrijders zijn zo, vaak zijn ze vroeger ook bromfietsers geweest... Maarja, dat zegt ook weinig, aangezien de gemiddelde wout ook bromfietser is geweest (en zelf te hard reed)...

Daan (check jij ook icq?): gefeliciteerd, en wordt maar een grote King of Torture
smile.gif
smile.gif
...

Greetz.
 
Ik help eigenlijk een beetje mee aan het feit dat motorrijders scooterrijders niet moeten...
Met dat mooie weer was ik lekker aan het gassen kom ik 1 motor tegen (dus niet in groep ofzo), was een racer. Ik er met 80 achter gaan rijden zo dat hij in z'n spiegel mij rijden ziet...

Geen Reactie?? Vreemd meestal trekken ze dan wel eens door als ik dat doe...

Dus ik er langs gaan rijden met 90, nog steeds geen reaktie??? Die kerel deed gewoon of hij me niet zag en reed rustig door...

Toen was de lol ervanaf en heb ik niet eens de moeite genomen om hem in te halen...

Maar vaak zat laten ze zich wel opnaaien, als je bijvoorbeeld met 3 man aandachtig naar hun kijkt gaan ze gekke dingen doen (wheelies, vet accelereren of zoiets) maar dit exemplaar niet duz
smile.gif
 
Back
Top