Super vette RS

Originally posted by N.AREA
van een vriend van me.
-pics-
deze is tenminste echt:#


De 'ogen' voorop vind ik wel tof, maar ook hier is t net een kermis, ik bedoel, waarom doet iemand een sticker van Playstation op zn brompet?:?

Doe mij maar plain Zwart.
 
Ja ik vind dat een RS Zwart moet, maar die 2 dempers onder je buddy zijn echt :W, als je cam het weer doet wil ik wel zien hoe dat in elkaar zit :)

Een vriend van me kocht voor een Projectje een afgeragd standaard wwwtje van een ouwe vent die zat helemaal onder de
"Pikant.nl het heetste plekje op internet" stickers 8P

het eerste wat ie gedaan heeft zijn die eraf halen :D
 
Originally posted by Mister Z.
De 'ogen' voorop vind ik wel tof, maar ook hier is t net een kermis, ik bedoel, waarom doet iemand een sticker van Playstation op zn brompet?:?

Doe mij maar plain Zwart.
misschien om dat het een replica is en aprilia gesponsert wordt door sony:rolleyes:
 
Ik vind die replica nog wel vet hooor, ziet er no wel enigzins stijlvol uit. Ook al is het wel aardig vol! Jongen hier heb een oude type RS en heeft de motor van olivier jacques na gemaakt (seizoen 96 ofsow, gave kleur donker grijs) mensen uit de buurt van Hoogeveen kunnen wel bevestigen dat dat een masterlijk ding is. Rs blijft gewoon prachtig ding....
 
heeej stefan beetje met mijn foto's pronken he!!!! die rs met monoseat en seatpipe's is dus MIJN rs.... de seatpipe's zijn er nu btw af en verkoop ik....
 
Back
Top