This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Aangeboden Super snelle en mooie Special Aerox Sprinter! (20,6PK, kiesler, gepolijst etc)

Status
Not open for further replies.

$peedfre@k

2nd Life Scooters
Super snelle en mooie Special Aerox Sprinter! VERKOCHT

VERKOCHT

Hallo,

bij deze zet ik de Aerox opnieuw te koop omdat de vorige koper de scooter inderdaad gekocht heeft maar hem absoluut niet mag houden door de hoge snelheid + vermogen. Vanaf nu dus alleen mensen met verstand van scooters, liefhebbers, kenners en mensen met ervaring die het mogen berijden en dat ook kunnen! Direct geld is een eis!

Na een tijd opbouwen en banken zet ik mijn Aerox te koop omdat ik in augustus een vriend op wil zoeken in Rio de Jainero. Dat is een prijzig kaartje en daarom heb ik besloten één van mn sprinters in de verkoop doe.

Scooter is met liefde verschillende seizoenen opgebouwd in de tijd dat ik bij DK-Tuning werkte.

De scooter heeft de volgende setup:

Cilinder Hebo Manston *Home tuned
Uitlaat DPR C21
Krukas Doppler 12 pen
Carburateur Koso 28mm vlakschuif *epc/rst tuned
Luchtfilter Malossi E13
Vario Malossi mhr 2000 Overrange vario
Koppeling Malossi mhr Delta Clutch
Membraan Malossi VL13 *Home tuned
Vertanding Malossi mhr 13/44 race vertanding
Carters tuned op Manston, aangepast op overrange en heel het carter gepolijst!
Vertandingsdeksel Nardo vertandingsdeksel en aangepast op overrange
Poulies Malossi MHR overrange poulies
Koppelingshuis Malossi mhr wingbell
Halfpoulie Malossi halfpoulie
V-snaar Malossi mhr overrange v-snaar
Spruitstuk Malossi mhr kort recht + Home tuned wig!
Ontsteking Hpi 2006
Lagers SKF explorer C4 lagers

Dit heeft mij 20,6 PK opgeleverd. Er zal wel gevraagd worden naar de bankuitdraai, maar die ben ik kwijt geraakt in de verhuizing. Als u een proefrit zou maken tweifeld u waarschijnlijk geen moment meer.

De scooter bezit geen kenteken! Wel eerlijk.

Rijwielgedeelte:
- Het frame is ingekort
- Doorzichtige koelslangen
- Bosch elec. waterpomp
- 3,5 L karttank
- Accu met aan/uit knop (koeling)
- Wave remschijf voor
- Kiesler achtervelg met nieuwe Schwalbe band + haaks ventiel
- Voorvelg rand afgedraaid en gepolijst + velg wit gecoat (ook prima profiel!)
- Kiesler zijkappen (net 3 weken oud twv 145 euro!)
- Kiesler monoseat (net 3 weken oud!)
- Zelf gestylde voorkap
- DMP onderkuip
- gaten in beenschild + killswitch
- Tommaselli snelgas
- Yss 330mm gasveer
- Vooruitstaande clamp + stuur
- Metrakit toeren + temp teller met shift light
- Verlast subframe
- ETC

Gepolijst:

- Carter
- Carterkap
- Binnenkant kieslervelg + buitenkant spaken
- Randen voorvelg
- Waterpomp
- Rempotjes
- Remhendels
- Carburateur + kelk
- Clamp
- Voorvorkpoten

Kappen zijn bewust zo gespoten: Achterkappen donkerder groen als voor.
Kleur komt niet tot z'n recht op de foto's. Het is metallic lac en glinsterd erg mooi!
Op de foto heb ik de gepolijste delen niet opgepoetst en blingt het niet zoals het het KAN doen.

Alles is met zorg in elkaar gezet en is 100% in orde! Vorige week zat er een scheurtje in het spruitstuk waardoor er een beetje valse lucht voelbaar was. Direct een nieuwe gekocht en zit erop.

Bij serieuze interesse mag de scooter mag voor elk aannemelijk bod weg, en een aannemelijk bod moet reëel zijn, dus kom niet met 900 euro aan want daar gaat hij iig niet voor weg!
De scooter gaat alleen COMPLEET weg, dus geen onderdelen gaan vragen oid.


Alleen reageren met ECHTE interesse en direct geld!

Proefrit kan altijd gemaakt worden.

Woonplaats: Hendrik Ido Ambacht

Wat foto's voor een eerste indruk (als je hem komt bekijken vind je hem absoluut koning, veel mooier als op de foto's door slechte camera)


















Foto's van de opbouw etc heb ik ook nog!

Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.

Ps. Bij aankoop zit er een oranje Euroscooters paddockstand bij en nieuwe handvaten (wit).

De kleur komt niet over op de foto's. Dit zou u echt moeten zien, want het is echt een unieke kleur waar je hart sneller van gaat kloppen. Ik zal toch proberen om van de week een goede camera te lenen en het proberen te laten overkomen.

Deze week zal er nog een andere uitlaat op komen omdat deze wel erg goed rijd maar gewoon de looks niet heeft en er een scheurtje bij de ophaning gekomen is door het vervoer naar Belgie (misschien ken je de wegen daar wel...)

Dus graag alleen serieuse kopers en direct geld, dan kan ik er vast een liefhebber blij mee maken

VERKOCHT
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.