Aangeboden super nette zip SP2000 met veel extra's

Status
Not open for further replies.

sbk replica

Well-Known Member
bij deze zet ik mijn zip sp te koop. hij is van 2010 en is laatste veel aan gedaan en weer netjes gemaakt.

is van een bekende van mij geweest die er dagelijks op reed. hierna heb ik hem over genomen en een beetje gebruikt om in de buurt te tuffen met lekker weer.

zins ik hem heb is er het een en ander vervangen, het blok volledig gereviseerd en de kappen in een andere kleur gespoten.

kapwerk is opnieuw gespoten in de kleur graphit silber van BMW. glimt als een tiet, is door prof spuiter gedaan.

het blok is gereviseerd wat in houdt, nieuwe krukas stage6, nieuwe kruk lagers, nieuwe dr70 cilinder, zgan yasuni R, nieuwe malossi vario, nieuwe malossi snaar, nieuwe polini waterpomp (geen oliepomp meer aanwezig op de scooter, wel erbij) en een nieuwe stage6 koppeling. nieuwe 17,5mm dellorto met handchoke, nieuwe spruit stuk en membraan. nieuwe lucht filter, nieuwe onstekingkapje.

scooter komt met een hele nette 50cc cilinder die je zo weer kunt monteren om hem wat minder snel te maken. scooter loopt op top zo ong 90, door de std. korte vertanding.

tevens is de scooter voorzien van: malossi RS24 vering, sp98 velgen met dunlop tt91, nieuw achterspatbord, 2 nieuwe binnen kappen, binnen kap met gaten om de koeling te optimaliseren, stage6 temp. meter,

electrische start werkt niet meer omdat deze verwijdert is, (motortje zit er wel bij) en de knipperlichten zitten er niet meer op. kan allemaal nog wel aangesloten worden, want ik heb niet in de bedrading geknipt!

exacte km stand weet ik niet uit mn hoofd, maar t blok heeft nu misschien 300km gereden ong!
scooter gaat alleen weg voor de juiste prijs, anders blijft hij gewoon staan.

vraagprijs: 1200 euro.





Uploaded with ImageShack.us
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top