Made in AJ
Fobia Vulcar Speed
Hey,
Omdat mijn auto binnenkort weggaat en ik in de volgende auto waarschijnlijk geen plaats meer heb, zet ik mijn kofferbak installatie te koop.
Het gaat om:
- 2 Subwoofers ( Phoenix Gold 'Octane R "z" ' 12")
- 1 Versterker ( Magnat Hot Rod 4500 )
- 1.5F Condensator (nog nieuw, geen zin gehad om in te bouwen)
- 1 Verdeelblok (ook nog nieuw, met voltmeter)
- Kisten, Bekleding, Neon etc
- Ook alle kabels erbij ( Macrom )
Ik heb hier een foto van voor dat het bekleed was, nu is het allemaal bekleed met een soort van Leer "vinyl" zwart.
Er ligt nou een plaat boven op de versterker waar het teken van Magnat (die hond) is in uitgefreesd met daar onder de hondenkop in gezandstraald, met daaronder de nodige neon etc.
Ik leg even de nadruk dat dit spul nog geen jaar oud is, aangezien ik de auto zelf nog geen eens een jaar heb. Altijd rustig in warm gespeeld en nooit vol vermogen gespeeld.
Ik verwacht er een goede prijs voor te krijgen, het hoeft niet weg...
Dus doe je bod maar.
En neeh, het word nergens tegen geruild.
Groeten Anne-Jan
PS; meer foto's zien, of een x langs komen mag altijd (luisterend te zien/voelen/horen)
Nog wat foto's:
Nog wat andere foto's:
Omdat mijn auto binnenkort weggaat en ik in de volgende auto waarschijnlijk geen plaats meer heb, zet ik mijn kofferbak installatie te koop.
Het gaat om:
- 2 Subwoofers ( Phoenix Gold 'Octane R "z" ' 12")
- 1 Versterker ( Magnat Hot Rod 4500 )
- 1.5F Condensator (nog nieuw, geen zin gehad om in te bouwen)
- 1 Verdeelblok (ook nog nieuw, met voltmeter)
- Kisten, Bekleding, Neon etc
- Ook alle kabels erbij ( Macrom )
Ik heb hier een foto van voor dat het bekleed was, nu is het allemaal bekleed met een soort van Leer "vinyl" zwart.
Er ligt nou een plaat boven op de versterker waar het teken van Magnat (die hond) is in uitgefreesd met daar onder de hondenkop in gezandstraald, met daaronder de nodige neon etc.
Ik leg even de nadruk dat dit spul nog geen jaar oud is, aangezien ik de auto zelf nog geen eens een jaar heb. Altijd rustig in warm gespeeld en nooit vol vermogen gespeeld.
Ik verwacht er een goede prijs voor te krijgen, het hoeft niet weg...
Dus doe je bod maar.
En neeh, het word nergens tegen geruild.
Groeten Anne-Jan
PS; meer foto's zien, of een x langs komen mag altijd (luisterend te zien/voelen/horen)
Nog wat foto's:
Nog wat andere foto's: