Sum Fiddle 3 4-takt motor blijft vast zitten

Symfiddlle3

New Member
Beste mensen,

Afgelopen week is mijn scooter er mee gestopt. Ik had een raar geluid in mijn motor blok, na een tijdje viel het vermogen weg en deed hij het hellemaal niet meer. Nu heb ik het vliegwiel al gecontroleerd maar daar is niets mis mee. Nu denk ik dat er iets niet goed is met mijn kleppen. Iemand anders op dit forum die enig idee kan hebben wat er mis is met de scooter.

Extra informatie:
- Wanneer ik met een sleutel het motorblok wil laten draaien blijft hij ergens tegen aan hangen hierdoor kan hij niet verder draaien (dit lukt wel met brute kracht)
- Km stand 12.000+
- Olie pijl was veelte hoog
- Er zit een begrenzer in
- Scooter is opgevoerd
- Scooter starte altijd al slecht
- Scooter reed slecht bij het weg rijden (moest een stukje met het grote licht rijden, daarna was het probleem verholpen)
- Gebruik vaak de kick start
 
Advertisement - register to remove this

Extra informatie:
- Wanneer ik met een sleutel het motorblok wil laten draaien blijft hij ergens tegen aan hangen hierdoor kan hij niet verder draaien (dit lukt wel met brute kracht)




Dan zal die nou wel helemaal verkracht zijn.
 
Heb mee gemaakt met een sym blok dat de krukas compleet kapot was. (Big end lager) en liep zeer zwaar. Later andere krukas in gezet. Dus zal als ik jou was de cilinder er af halen en kijken hoe t zit(of laten doen)
 
Back
Top