subframetussenstuk mina verti-->>mina hori

pj-tuning

Well-Known Member
hoi,
ik zag overlaatst een stuk te koop staan op een online shop om een mina verti scooter om te bouwen naar mina hori, dus een lc blok eronder te hangen. Weet er iemand of dit kwalitatief goed is en waar ik het kan bestellen? Eventueel fotos of dergelijke.

Mvg Peter
 
Advertisement - register to remove this

Je bedoelt deze?
KIES090.jpg

http://www.scootshop.be/shop/product_info.php?cPath=393&products_id=1404

Je kan het dus daar bestellen, goede webshop :) Kwalitatief is dit gewoon goed.
 
mja , als ik dat zo bekijk moet je dan wel meer veranderen dan alleen dat , het blok komt veel lager te zitten lijkt mij en komt de scooter dus een stuk omhoog , denk aan bijv. de schokbreker.
 
jup die bedoel ik :p
kost wel veel voor wat het is eig, heeft iemand hier misschien de maten van? dan kan ik deze zelf maken ofzo.
schokbreker en dergelijke was ik me al van bewust, maar komt waarschijnlijk toch alu staaf of iets dergelijks in te zitten.

mvg
 
heb je een CNC freesbank en een draaibank dan?

maak je zo allemaal even :rolleyes:

duur is het niet , als je nagaat wat de machines etc. kosten waarmee ze gemaakt worden , en dit is niet te vergelijken met eigengemaakt spul...

je bent al 2 speciale bouten nodig voor het subframe (langer dan std en met een vierkant stuk) , dan ben je nog de 4 gewone bouten nodig , en 6 moeren en 4 ringen.

dan moet je nog 2 smalle busjes maken , en nog 4 iets langeren en nog 2 langere , waar je dus ook materiaal voor moet halen.


dan moet je nog 2 goeie stukken ijzer kopen , deze heel netjes uitzagen , gaten exact op de juiste plek boren en een sleufgat frezen.

al met al ben je dan ook nog gereedschap nodig , minimaal een bankschroef , vijl ,zaag , draaibank , freesbank is ook handig ipv alles te zagen en te vijlen..
(en dan liefst een cnc om de platen exact gelijk te krijgen)

en dan nog hoeveel tijd erin gaat zitten, je moet het maken , maar ook spul ophalen , kost ook weer benzine en ga zo maar door...

nogmaals , WAT IS DUUR?!!
 
duur is zoveel geld betalen voor stomme stukken metaal... ik volg automechanica op school en heb ook geen tekort aan cnc freesmachienes en draaibanken, metaal en matteriaal ook met hopen...
 
Back
Top