melf #50 said:is het wel een Malaguti subframe? want subframes zijn onderling verschillend
Michael said:ey,
dan denk ik dat jij mijn malaguti phantom subframe en heeft xsh weer jouw firefox subframe, deze heb ik toen weer terug gestuurd omdat deze niet paste.
is het subframe van jouw te smal om het zo te noemen?
Michael said:ja, die had ik dus maar die heeft xsh/marco nu weer. Alleen hij reageert op geen 1 van mijn emails meer. En je gaat mij niet vertelle dat die vent 3 maanden met vakantie is...
Maja als we het zouden kunne ruilen zou dat natuurlijk geweldig zijn.
Waar woon je ? dit kan je natuurlijk ook pm'e als je niet wilt dat het hier staat.
edit: ik heb aan het begin ook met em geprobeerd om een oplossing te zoeken, dat hij een phantom subframe koopt maja dat wil die weer niet en ik ben inmiddels weer 8 maanden verder..
Sonic9master said:niks triest
hij was op vakantie 2 weken maar hij is alweer thuis, je moet gewoon wachten op emailtje
k heb me email ook nog niet terug gewoon ff geduld
Michael said:dude hij reageerd als 3 maanden niet op mijn emails....
Michael said:true, naja ik heb je toegevoegd op msn.
EvoFOX said:Ok..Ik werk namelijk full time bij the Hero in breda dus heb helaas niet tijd om op Msn te komen..maar je hoort van me..laat ff je gegevens achter...om te kunnen ruilen en te kijken of die dan wel past...
GreetZ maan
Maar goed....Weet je zeker dat er verschillen zijn in een minarelli subframe voor een fiorefox..als voor een subframe voor phantom?
GreetZ maan