Subframe XSH op firefox past niet

EvoFOX

EvoFOX
Beste Allen..

Ik heb dus een subframe besteld voor me firefox...alleen komt ie aan..past ie niet :-( ik heb een firefox...Weet iemand misschien hoe het zou kunnen zijn waarom zoiets niet past?
Doe ik iets verkeerd of is het een las foutje?

Je hebt op je frame toch 2 van die gleuven waar je subframe in hoort te vallen? Die 2 ophangpunten van het subframe glijden daar niet in. Hij lijkt iets te kort te zijn. Wel heb ik mijn frame laten coaten...Maar desondanks dat is de afstand zeker 3 cm...

Ik hoop dat iemand me kan helpen... Groet
Manuel

Advertisement - register to remove this

melf #50 said:
is het wel een Malaguti subframe? want subframes zijn onderling verschillend

Ik zou niet weten waaraan je dat zou kunnen zzien?

Tevens is het frame gekocht bij XSH en is het frame afkomstig daarvandaan. Me eigen subframe heb ik zelf nog.

Groet,
Manuel

ey,

dan denk ik dat jij mijn malaguti phantom subframe en heeft xsh weer jouw firefox subframe, deze heb ik toen weer terug gestuurd omdat deze niet paste.

is het subframe van jouw te smal om het zo te noemen?

Michael said:
ey,

dan denk ik dat jij mijn malaguti phantom subframe en heeft xsh weer jouw firefox subframe, deze heb ik toen weer terug gestuurd omdat deze niet paste.

is het subframe van jouw te smal om het zo te noemen?

Ja dat zou best goed kunnen.
Mijn subframe is inderdaar iets te kort. Hij valt niet in die gleuven!! Hij is iets te smal. Ik moet een iets grotere (bredere) hebben.

Had jij een iets te grote?

Groet,
Manuel

ja, die had ik dus maar die heeft xsh/marco nu weer. Alleen hij reageert op geen 1 van mijn emails meer. En je gaat mij niet vertelle dat die vent 3 maanden met vakantie is...

Maja als we het zouden kunne ruilen zou dat natuurlijk geweldig zijn.

Waar woon je ? dit kan je natuurlijk ook pm'e als je niet wilt dat het hier staat.

edit: ik heb aan het begin ook met em geprobeerd om een oplossing te zoeken, dat hij een phantom subframe koopt maja dat wil die weer niet en ik ben inmiddels weer 8 maanden verder..

Michael said:
ja, die had ik dus maar die heeft xsh/marco nu weer. Alleen hij reageert op geen 1 van mijn emails meer. En je gaat mij niet vertelle dat die vent 3 maanden met vakantie is...

Maja als we het zouden kunne ruilen zou dat natuurlijk geweldig zijn.

Waar woon je ? dit kan je natuurlijk ook pm'e als je niet wilt dat het hier staat.

edit: ik heb aan het begin ook met em geprobeerd om een oplossing te zoeken, dat hij een phantom subframe koopt maja dat wil die weer niet en ik ben inmiddels weer 8 maanden verder..

HeeJ jongen,
Dat is weer zo triest he van die XSH...Maar heb jij het subframe dan nog..Zo ja dan zouden we inderdaad kunnen ruilen...Mijn adress voor Msn is...manuel-hutten@hotmail.com en Pmén kan altijd :-)

Is jouw subframe iets wat breder dan? Let me know...
GreetZ maan

Sonic9master said:
niks triest

hij was op vakantie 2 weken maar hij is alweer thuis, je moet gewoon wachten op emailtje:)
k heb me email ook nog niet terug gewoon ff geduld

8 maanden is wel erg lang...
en 2 maanden ook....

Maar het beste is het om dit gewoon met xsh zelf op te lossen.
Het is met de hand gemaakt dus het subframe zal ongetwijfeld altijd iets afwijken van een ander subframe die door hun gemaakt is.

Michael said:
dude hij reageerd als 3 maanden niet op mijn emails....

HeeJ michael...Ach we lossen het gewoon zelf op tog...We mailen en pm'en gewoon en gaan gewoon relax subframpjes ruilen...Hopen dat ze dan wel allebei passen op elkaars blok en frame!!

Ik woon in Nieuwerkerk a/d IJssel (rotterdam) En jij?
GreetZ
manuel

Michael said:
true, naja ik heb je toegevoegd op msn.

Ok..Ik werk namelijk full time bij the Hero in breda dus heb helaas niet tijd om op Msn te komen..maar je hoort van me..laat ff je gegevens achter...om te kunnen ruilen en te kijken of die dan wel past...

GreetZ maan

Maar goed....Weet je zeker dat er verschillen zijn in een minarelli subframe voor een fiorefox..als voor een subframe voor phantom?

GreetZ maan

Last edited:
EvoFOX said:
Ok..Ik werk namelijk full time bij the Hero in breda dus heb helaas niet tijd om op Msn te komen..maar je hoort van me..laat ff je gegevens achter...om te kunnen ruilen en te kijken of die dan wel past...

GreetZ maan

Maar goed....Weet je zeker dat er verschillen zijn in een minarelli subframe voor een fiorefox..als voor een subframe voor phantom?

GreetZ maan

GreetZ maan

GreetZ maan

ik maak wel even een foto van een phantom subframe , alhoewel het subframe van phantom en firefox volgens mij gelijk zijn...

BRB

@ topicstarter , maak anders zelf ook even een foto van je subframe

nee der zijn 2 verschillen in het subframe

de bussen waar de rubbers in zitten zijn bij een phantom gewoon aan de zijkant en bij een firefox overdwars gelasd/gelast.

en die van een firefox is het binnen gedeelte een stuk breder.

25f0h07.jpg

Last edited:
Back