subframe??? voor recht sprtstk

Status
Not open for further replies.

BaRtBoOs

Well-Known Member
he luitjes ik wil mijn subframe aanpassen voor een recht spruitstuk, heeft iemand tips of dergelijken voor me:D?? En weeet iemand of een subframe van een sr op een neos past ik heb een neos:) alvast bedankt groetjes Bart:D!!!

Advertisement - register to remove this

he thnx zal er rekening mee houden:) nou heeft er iemand tegen mij gezegd net online dat je zonder te lassen ook een rectspruitsukkie naar 8ter kan maken maar hoe dan:S weet iemand dat hij kon het niet vertelletn wan moest weg:( groetjes:P

naar achter lijkt me vrijwel onmogelijk, naar voren is al iets realistischer maar dan moet jeje spruitstuk op een verhoogblok zetten (wat dan weer het nut van een recht spruitstuk weghaalt 8P )

tja op zicht wel vet met frame racer spruitstukkie naar voren met evo filter tussen je benen hangen hehehe:P! Maar idd leek mij ook wel onmogelijk:S Nou heeft iemand die ik ken een omgelasd subbie liggen voor een sr zou dat niet passen bij mij:D

BaRtBoOs said:
tja op zicht wel vet met frame racer spruitstukkie naar voren met evo filter tussen je benen hangen hehehe:P! Maar idd leek mij ook wel onmogelijk:S Nou heeft iemand die ik ken een omgelasd subbie liggen voor een sr zou dat niet passen bij mij:D

nee neos en sr zijn volgens mij niet hetzelfde:)

hmmm koste best een klap doekoes om het bij xsh te laten doen. en die jongen zei ja je maakt gewoon de buis in 2delen nou toen zei ik denk niet dat het stevig blijft he hij zij ja want een vriend van me rijd zo!!!Moet ik dit nou geloven nee tog:) ow dit was die jongen die zei dat je het zonder te lassen kon laten doen!!!!!!!!!! niet xsh ofzow hoor die zei dit niet hahahaha

Status
Not open for further replies.
Back