Subframe rubber

Status
Not open for further replies.

Rapido-racer

~>Tim Area 51
Hey,
Heb al wat gezocht maar hoe haal je nu precies je subframe rubber er uit van een area
met olie of gate in boren heb geen pers.
groetee
 
Advertisement - register to remove this

er zit iig een boutje in als het goed is , aan de onderkant.

verder moet je die er uit persen eigenlijk.

je kunt m er wel uit krijgen iig , door de bus in te zagen (dus niet het frame zelf!!) zodat de spanning eraf gaat en dan zal die los moeten gaan , echter door water en rommel ertussen kan ie aardig vastgeroest zitten , dus het is zowieso geen makkelijke klus.
 
er zit iig een boutje in als het goed is , aan de onderkant.

verder moet je die er uit persen eigenlijk.

je kunt m er wel uit krijgen iig , door de bus in te zagen (dus niet het frame zelf!!) zodat de spanning eraf gaat en dan zal die los moeten gaan , echter door water en rommel ertussen kan ie aardig vastgeroest zitten , dus het is zowieso geen makkelijke klus.
En me nieuwe hoe zet je die er weer in?
Zoon pers zelf maken me broer had het er over dat je zelf wat moest maken en dan met bouten,
er uit draaien ofziets?
 
dat kun je proberen , maar makkelijk zal het niet gaan iig.

zelfs al heb je een pers.
Hij is er uit samen met me vader effe gedaan ging eigelijk vrij makkelijk
met de boormachine het plastic huls zeg maar open geboord en kon je hem er zo uit tikken

Kan je hem er gewoon met beetje olie/vaseline op me nieuwe en er dan in slaan?
 
ja dat lukt aardig maar dan moet je het wel verdelen ! als bijv. op 1 kant slaat gaat die makkelijk kapot dus eigenlijk moet je iets hebben wat net zo groot is als het rondje en dan er tegen aan zetten en slaan! zo heb ik het gedaan en is vrij makkelijk gelukt!
 
ja dat lukt aardig maar dan moet je het wel verdelen ! als bijv. op 1 kant slaat gaat die makkelijk kapot dus eigenlijk moet je iets hebben wat net zo groot is als het rondje en dan er tegen aan zetten en slaan! zo heb ik het gedaan en is vrij makkelijk gelukt!
Oke ik ga vandaag effe een soort eigengemaakte pers maken,
als het niet lukt probeer ik hem er ook nog in te rammen als hij er maar een beetje inzit dan gaat het wel bedankt!;)
 
Het is gelukt
Pfoe wat een werkje nog zeg,
het eerste stukje moet je beetje met de hamer proberen recht er in de slaan
we hadden het nog een beetje afgeslepen het plastic huls ding,
toen er in gemept stukje en daarna met de zelfgemaakte pers achtig ding van hout vast gedraait!
Allemaal Hartstikke bedankt!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top