STZ Rox #Project Noordstraat!

orrie!

Sprint Team Zeeland
Ey,

Ik zal even wat zeggen over mijn brommer/scooter geschiedenis is.Toen ik 8 was kreeg ik van mijn vader een zijspan met een tomos blok er onder best leuk! Met mijn broer er veel plezier met gehad zelfs een keer mee van de zeedijk afgereden. Dat was ook de fataleklap. Dus een beetje rechtgeslogen en aar me neefje doorverkocht! Dus was er weer plek voor meer brommers! Dat kwam ook omdat, mijn vader een schuur bij had gebouwd. Toen kreeg ik van een klant vanuit ons cafe een puch macho vet gaaf man! Ik was toen al 11. Zo heb ik ongeveer 4 maanden met gereden. Toen begon het wel een beetje saai te worden dus heb ik het blok op me skelter gebouwd! Dat ging wel redelijk hard. Daarna nog wat vespa's gehad en nog een vision, spy .Daarna kwam het echte werk. Ik was 15 me broer ree op een aerox en hee das vet! Ik was 15.5 en ik kocht ook een aerox. Deze heb ik gevonden in Venlo(aangezien ik in Zeeland woon is dat best wel een stukje) deze helemaal opgeknapt laten spuiten. Na 2 weken rijden had de politie mij al gevonden. Dus een lekker boete voor teveel kw's en teveel geluid. Toen was ik het echt helemaal zat!
Dit is mijn straat aerox nu.
Foto=JWRNJEFK


De dag erna kwam ik op mijn werk(JTR) ik wil een sprinter gaan bouwen! Dus zo gezegd zo gedaan! Alles bij elkaar gesprokkeld en in elkaar gezet. Deze setup had ik bij elkaar gespaard/gekregen en mijn blok was al max getuned op hebo manston door Vinny

dit was toen de setup
manston repelica getuned.
24mm rond schuif,
mhr 2005 vario,
vervroegde onsteking,
rhq krukas
en met geluk een c21 verkeerd thuis geleverd had een c16 bestelt en kreeg een c21 thuis gestuurd.:)
hebo verstelbare koppeling.

Na wat weken gedacht. Wist ik percies wat ik wilde het moest iets aparts zijn iets wat je niet vaak tegen kom. Dus ben ik aan het polyesteren begonnen. Aller eerst moesten de achterkappen en de monoseat er aan geloven. Daarna ook de z-kapen en de underseat( hier heb ik veel spijt van!). Toen was mijn eerste meeting bij mij achter de deur. Perkpolder toen begon het helemaal te kriebelen! Na veel tegenslagen toch aan de start gestaan, maar na 2sprintjes al 1delta clutch in de soep te hebben gedraaid was het nou niet echt mijn beste dag. Maar niet helemaal van de kaart geweest de volgende dag stond ik met een hebo verstelbare koppeling aan de start. Maar deze was ook zo kapot. Wat later bleek was dat de gene waar ik het koppeling's huis van had geleent een 107mm gegeven heeft i.p.v een 105mm. maar pech gehad iedereen gebeurt dat wel eens toch?!


Na Perkpolder heb ik een tijdje gewerkt, toen ben ik maar eens gaan bestellen:

dit was mijn verlanglijsje
polini evo 2.
stage 6 membraam kit.
28 d-slide kheihen
seltra binnenrotor
mhr 2005 vario
hebo verstelbare koppeling
stage 6 koppelings huis

Toen kreeg ik te horen van Euroscooters.nl dat de evo's niet meer leverbaar waren:(. Rond gekeken maar nergens waren ze meer te vinden!
Toen belde Vinny voor iets. Toen vertelde ik het droevige nieuws tegen hem. Hij vertelde mij ook dat hij er niet meer aan kon komen. Hij vertelde mij wel dat binnen kort de nieuwe hebo manston's kwamen. Toen op dat moment heb ik tegen hem gezegd, zo een wil ik er! Hij gaat er 1tje voor mij apart houden:)

Zo was de aerox als eerst toen ik hem in elkaar zetten!
Foto=KVNNTBPC


Foto=GUSKTUIG


Hoezo een leeg blok?!
Foto=NJF4YWNP


sr voorvelgje staat te koop!
Foto=6ETUZ3SA


mijn carterdeksel
Foto=86VNLEHA


Daar staat hij dan voordat alle pretspullen er in gaan:)
Foto=3CH3GOD6


Toch nog een foto van me waterpomp srroy voor de onduidelijke foto!
Foto=ZOHTUEDK


Hier zijn foto's zonder de buddy maar wel toen hij gespoten is!
Foto=WKDTROOY


Foto=KKGNMQIW


Foto=4GOO78BQ


Foto=J4F78KEH


meer foto's komen der nog!

----------UPDATE!!!-----------

Vandaag maar even nog een laagje polyster er over heen gedaan.

Foto=YAVQ76BD


Ik dacht het wordt wel is tijd voor nieuwe foto's!
Vandaag nog maar even bezig geweest met het polyster werk. Vandaag ook even mijn klamp gemaakt voor het racestuurtje! Alleen ik mis nog een handvat

Ook hoorde ik vandaag, ja Orlando je komt in de KRANT met je scooter maandag!:):):). Ik dacht wow!! Dat overkomt mij weer :p Ik blij ik zal het stuk posten als ik het terug krijg van de schrijver. Dus iedereen die thuis de B&N DE STEM krijgt moet goed kijken ofdat je ergens een mooi stukje ziet staan;)

Hier de foto's!
Hier de nieuwe foto's hoe hij er nu bij staat en ja de achtervelg mag wel eens gepoetst worden. Maar ik heb hem der effe snel onder gezet

Foto=HES4D8NB


De voorkant:) sorry van het kroonstuk maar het stralen ging niet meer vandaag:(
Foto=OL3HHQDK


Het kontje:)
Foto=WUUOVF6L


Ook even me kart-tankje en me bobine vast gemaakt. Aleen moet ik nog even de noppenmat er terug in lijmen.
Foto=RNPQF7ZQ



Dan nog even een foto om te laten zien wat ik bedacht heb met mijn voorkap. Maar dat bevalt me nog niet met deze strepen graag ideeen!!!
Foto=YLR7MOBE



----------------------update-------------------------------
ey,
Ik zou vandaag even dat stuk posten wat er over mij in de krant stond:p:)
Laat effe een reactie wat je er van vind;)


Scooters; Orlando de Jonge kan er uren over kletsen. Hij sleutelt heel wat af. „Ik ben altijd bezig in de schuur. Veel vrienden komen dan even langs. Als ze vragen hebben, help ik ze altijd. Als hun scooter vaag doet, vragen ze altijd of ik er even naar wil kijken. Dat doe ik met veel plezier“, vertelt hij enthousiast.

Het hele weekend is hij in de weer met scooters. Op zaterdag brengt hij veel tijd door bij ATR, voorheen JTR. Het is de hemel voor deze scooterliefhebber. Daar hebben ze alle dingen die hij nodig heeft of ooit nog eens zou willen hebben.

Uren kan hij er doorbrengen. „Als het heel druk is, help ik wel eens. Dat doe ik met veel plezier, want ik weet er toch heel veel vanaf.“ En op zondag sleutelt Orlando aan zijn sprintscooter. „11 juni is er een demo-sprint in Overzande en dan moet hij helemaal in orde zijn. Aangezien hij weer vanaf de bodem moet worden opgebouwd, steek ik daar heel veel tijd in. Dat vind ik helemaal niet erg. Mijn ouders zeggen altijd ‘jij wordt nog wel eens een scooter’.“

Hoe die liefde voor scooters ontstaan is? „Mijn vader heeft me er mee aangestoken. Toen ik acht was, had hij voor mijn broer en mij een motortje met zijspan. We haalden er allemaal stunts mee uit. Na een tijdje gereden te hebben, was hij kapot. Daarna heb ik allerlei scooters en brommers gehad.“ Op zijn vijftiende werd het echt serieus. Zijn broer reed op een Aerox en die wilde hij ook. Orlando vond er één in Limburg.

Toen hij zestien werd, haalde hij meteen zijn brommercertificaat. Het plezier duurde niet lang. „Na twee weken kreeg ik al ruzie met de politie. Ze stonden me met de rollerbank op te wachten. Dat betekende dus een flinke boete, want mijn scooter reed te hard en maakte teveel lawaai. Ik heb toen meteen mijn standaard uitlaat er weer opgedaan.“

Na deze les begon hij aan zijn project. Hij zocht materialen bij elkaar en ging langs bij Jeroen Ferket. Hij ging een aantal keer met hem mee naar scootersprints. „Vanaf dat moment ben ik besmet met het scootervirus.“ Orlando werkt nu al een hele tijd aan zijn scooter maar hij wacht nog op materialen. De scooter moet niet alleen keihard kunnen rijden. Hij moet er voor het oog ook goed uit zien. „Het is de kunst om je scooter zo speciaal mogelijk te maken. Zelf ben ik heftig aan het werk met polyester en aan het plamuren. Ik hoop dat ik al de andere spullen ook voor 11 juni thuis heb, want dan kan ik mee doen in Overzande.“

Dit weekend heeft Orlando het druk, naast alle werkzaamheden aan zijn scooter gaat hij op vrijdag en zaterdagavond uit. Op vrijdag in Hulst. Zaterdag naar 2nd Love in Kloosterzande. Daarnaast moet hij ook leren. Maandag staat het eerste examen voor de vmbo-scholier op het programma. „Gelukkig hoef ik alleen voor wiskunde en natuur/scheikunde te leren. Ik vind het wel heel spannend. Het draait toch allemaal om het examen. Je haalt het of je zakt. Hierna ga ik naar het ROC om werktuigbouwkunde te studeren.“
brommer_255037h.jpg


------------------------UPDATE--2 JUNI--2006-----------------------------------

Ey,
ik dacht het wordt weer wel is tijd voor een update. Ik heb vandaag mijn achterkap maar is klaar geplamuurd en geschuurd. dat was nog is een rot werk!! maar ja, het is nu redelijk goed. Dus ik samen mee Niels geschuurd komt die puppy van ons en die gooit de kap van het bankje af dus ja or:( het plamuur gescheurd:S dus dat moet nog even bij gewerkt worden!

Foto=CV6LKYCL


Foto=XEQGV4XS


Foto=BMOZRODL



----------------------UPDATE---8-JUNI-------------------------------------------

Na me werk even me pakketje op wezen halen bij een vriend van mij. Me toeren/temp teller is binnen! dus er even op gezet maar hij ging stotteren dus even een andere bogie der in gedraaid. Dus dat doet tie nu nie meer maar ik wilde me teller vast pakken maar toen kwam ik helemaal onderstroom te staan:( dus ik weet niet ofdat dit hoord ja of nee? maar als iemand mij hier even informatie over kan geven graag!!
naja dit was het dan voor vandaag morgen even afstellen op me werk mee wat rollen en alles voor Ovezande dus ik hoop dat ik nog iemand tegen kom!

----------------------update!-----------------------------------------

Hey,
Gisteren avond de hele avond aan mijn forumpagina gewerkt. Want ik heb het zelf nog eens terug gelezen en ja, het was best wel een rotzooi! Maar ik beloof nu aan jullie dat ik het bij zal houden!
Maar nu even veder over de vorderingen van het project:)
Mijn cilinder is vorige week binnen gekomen en mijn poelies ook.
Alleen de stage 6 temp/toeren teller was dus toch echt wel kapot. Maar Vinny deed er niet moelijk over hij zee: Orlando die sturen we gewoon even terug. Aangezien ik deze teller niet bij hem had gekocht stond ik daar echt wel van te kijken dat hij dat zo maar doet!. Ook zijn mijn kappen al in de grondverf gezet. Aleen ben ik niet tevreden over mijn achterkap maar hier ga ik gewoon even met rijden. Ook al is het niet het mooiste maar ik wil ook niet in de special klasse rijden want, daar heb ik nog te weinig ervaring voor. Ook heb ik al iets specials voor mijn kappen in mijn hoofd. Maar dat ben ik nog aan het uitwerken dus dat zul je dan weer wel zien;)

De setup waar mee ik in Harelbeke zal verschijnen

Cilinder: Hebo Manston 3 Revolution.
Krukas: Malossi RHQ pen 12.
Onsteking: Italkit Binnenrotor.
Carburateur: Kheinin 28 D-slide (de echte).
Spruitstuk: Stage 6.
Membraam: Stage 6.
Luchtfilter: Malossi E13.
Uitlaat: Yasuni C21.
Vario: Malossi Mhr 2005
Poulies: Malossi Overrange 2005.
Koppelingshuis: Origineel.
Halfpoulie: Malossi Overrange 2005.
V-snaar: Malossi Overrange Kevlar.
Carters: Max tuned op Manston (VRC)
Lagers: SKF 6204 speciale voor een bietenrooier:)
Vertanding: Origineel.

Ik heb foto's gemaakt dernet maar, ik had weinig plek omdat het buiten nog al regent.

Dit is mijn achterkap je ziet de hobbels wel op de monoseat.
Foto=WCS76Q8I


Foto=MOYHALB8


Zomaar een foto.
Foto=ON6IONZX


En nu de revolution!!:) kwijl kwijl.
Foto=IQUOV3SN


Sorry voor de vage foto maar deze is met mijn gsm gemaakt.
Foto=ZAJRMZYK]


Nog maar een fotootje.
Foto=ZZC6KA4T


Ik ben nu de revo aan het inrijden. Als hij ingreden is dan wordt er ook nog een flimpje gemaakt door een vriend van mij!

ik heb nog een flimpje kunnen vinden van Ovezande.
ps ik ree toen nog met mijn manston 1.

http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=D3E2BC351DD004B0&rcpt=orrie16@hotmail.com

--------------------------------UPDATE-----------------------------------

hoi,
sorry voor de laate update maar, ik ben vorige week donderdag en vrijdag samen met Jeroen Verket bezig geweest met mijn scooter. donderdag waren we aan het testen op zijn eigen testbank( ja, een eigen bank:)) Donderdag middag waren we aan het testen, maar hij wilde als maar niet goed lopen. nou bleek dat de carterpakking er van tussen is geklapt. dus hebben we donderdag avond het blok nog even uit elkaar getrokken en betere pakking er tussen gedaan. Vrijdag veder gegaan liep wel redelijk goed, maar nog niet helemaal. Raymond kwam zijn zipje ophalen wat Jeroen die week ook had moeten afstellen. hij stelde voor om op de dijk een sprintje te gaan trekken. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!:) dus bij die dijk aan gekomen. beetje warm rijden enzo. dus Jeroen stelde voor om hem eerst te laten sprinten en dat ik dan de tijd op zou kunnen nemen. maar na 100 meter loopt het zipje dus knarrig vast! een splinternieuwe revo naar de maan! maar dat kan gebeuren he.

nog een flimpje van donderdag met de kapotte carter pakking:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3675C1CC12B89718&rcpt=orrie16@hotmail.com


tot in Harelbeke!!

-----------------------------update---------------------------------------
hier nog wat foto's na wat vlammen in de straat bij mij thuis met groot publiek:)

Foto=CQ7HBVOU


Foto=S6ZWAHZT


Foto=ZLPKA7HH


Foto=3MEYT64X


Foto=AMFEMUMA


Als de kwalitateit iets minder is ligt het er aan omdat, ze gemaakt zijn met Jasper zijn gsm. tnx daar nog voor he;)

-----------------------------------update---------------------------------

ey
sorry voor de laate update! maar ik kreeg het filmpje niet geupload maar dat is nu gelukt.:) Harelbeke was echt zo'n goeie meeting!! mooi terein om op te rijden! aleen kut dat me rotor verdraaid was en daarom, ik niet mee kon sprinten in het klassement.:( maar voor de rest lekker geknalt veel mensen gemeet. ook nog met iemand gesproken die uit een standaard revo 22.1pk had gehaald:). aleen spijtig dat er geen foto's van gemaakt zijn toendat de kappen er opzate. was wel een vet gezicht kompleet wit echt alles!
hier nog een flimpje van Harelbeke.

http://www.yousendit.com/transfer.p...34F1E5913CF27CA2&rcpt=ruedunord@zeelandnet.nl

ook heb ik van de week. Mijn ophanging veranderd daar volgen nog foto's van! ik ben ook nog een kleurtje wezen uitzoeken wel een apart kleurtje. ik denk dat je er wel van moet houden anders vin je het niet mooi. maar ik hoop dat hij volgende week zondag klaar is want, dan kan tie op de Bammisfeesten nog staan.

oja ik heb me rotor verkocht:). ga kijken voor een erpom of een pvl digi.

naja graag reactie's wat jullie der van vinden ofwat ik kan verandere. kritiek is ook welkom hoor!

-

-----------------------------UPDATE 2 VOOR VANDAAG:)-------------------

ey net als beloofd zou ik foto's planten wat ik vandaag gedaan heb. nou dat is best wel veel moet ik zegge:). eerst kwam er een klant in het cafe van mijn ouders die zeej. Orlando ik heb nog een mooie brommer staan ik zo oke we gaan er nu om dat gedaan:) nou wat krijg je dan ?! een sachs LOL!:) grappig toch? een gekregen paardt mag je niet in de bek kijken heb ik geleerd.
Foto=RLCTYWJI
.

nadat ben ik veder gegaan met mijn buddy te bewerken en de karttank te installeren vindt ik wel netjes gelukt.
Foto=3SJJ38SM
.

ook heb ik het frame nog gespoten gisteren. ik heb een foto gemaakt van de nieuwe ophanging! want, een aerox blok staat stnd altijd zo te springen. dat is nu verholpen want alles staat zo vast als een huis het blok staat nu vast en heb ook geen achterveer meer natuurlijk:) p.s het lijkt scheef te zitten maar dat is absoluut niet het geval!
Foto=36ITDNCJ


je ziet dat de binnenste staven langer zijn dat is bedoeld dat het blok 100% op zijn plek blijft zitten.
Foto=HJFLM7UH


verf afbijt middel is mijn vriend! echt alles al geprobeerd te stralen. met de hoge druk ik kreeg nooit de verf er af maar nu! hmm hijs mooi kaal aleen spijtig van de deuk door de vorige eigenaar:(
Foto=QS7POSYJ


zo als beloofd ging ik ook de verf laten zien die ik had bestelt!
hij wordt gewoon wit(net als voorheen) maar dan met een soort blauw met een speciale soort gloed erin echt waanzig mooi!! graag reactie's over deze kleur!
zo is hij in de donker lijkt het normale blauw met wit.
Foto=MZKSRG8M


in de zon is het deze kleur ik vindt hem echt zo vet!.
Foto=MLKPVIWQ


en tja dan staat je sprinter er maar kaal bij en liggen er wat onderdelen te wachten. hier volgen wat foto's van de setup en deregelijke.
Foto=6ILP8UPF


het blok ligt te wachten op zijn baasje:) rechtspruitstuk en wig zijn onderweg!
Foto=ZJCURSVG


hij blijft mooi.
Foto=ZGN8BJJP


gepolijst door joris tnx daar voor he!
Foto=HZLVCFYO


Foto=GK8NG7VH


groetjes!

----------------------------update!---------------------------------------

ey!
ik dacht effe een update want, het is wel even geleden. onder tussen heb ik ook al mijn binnenrotor verkocht en een nieuwe gekocht:W een Mallossi Enprom:) het verschil is wel te merken met de italkit! hier heb ik geen foto van maar ja jullie weten wel hoe deze er uit ziet he. ook heb ik mijn ophangen van de c21 gepolierd en me waterpomp gepolierd. ik zat me te vervelen dus ja dan dacht ik van ik ga maar wat polieren. ondertussen tijd ben ik ook nog even met Machiel van V.S.T op een feest geweest daar hebben we onze hobby geshowt. de komst was niet echt geweldig. de bedoeling was ook dat we daarna weg zouden gaan en dan nog even gaan vlammen op perkpolder:W onze thuisbassis he! alleen die van mij liep nog steeds zeer slecht. vandaag heb ik even mijn carterkap gespoten mat zwart en ook mijn slakkenhuis. echt waar een zeer mooi effect ik zal hier morgen foto's van maken. want de cam is leeg.
hier nog een paar foto's van dat feest
Photo01791160337878.jpg


Photo01801160337942.jpg


kijk de nrg staat hooooooog!:W
Photo01811160337977.jpg


onder tussen tijd ook nog effe een wallroo's kunnen kopen en ja ik had geld over en ik kon ze niet laten 2 walla's voor 90 euro kan ik niet laten staan or!
kijk en aanschouw trouwens ze staan te koop;) sorry voor de groote foto's maar dat ligt aan mijn gsm.
[ir]http://img15.imgspot.com/u/06/280/16/Photo01831160338274.jpg[/ir]

[ir]http://img15.imgspot.com/u/06/280/16/Photo01841160338189.jpg[/ir]

nou dit was het weer even. ik laat het weer weten dat er iets bij komt!
reactie's graag over de walla's:p




----------------------update----------------------------------------
08-10-06

ey
ik vondt het wel even tijd voor een update vandaag:)
aangezien het wel een tijdtje was geleden. ondertussen heb ik echt niet stil gezeten! ik had een tijd geleden me subframe al is veranderd en blok vast gezet door middel van vastgelaste staven. echt Beunt! dus maar even veranderd vandaag:) dus wat doe je je slijpt je oude rotzooi der af en je krijgt dit als je het er af geslepen hebt en je nieuwe er op wil lassen(je moet er toch makkelijk bij kunnen:W)
Foto=CO6IV4KF


ondertussen tijd heb ik ook al een wigje en een v-force membraam! hier zijn nog wat foto's van het frame enzo. ook wil volgend weekend is gaan banken bij vinny want hij loopt eigelijk wel goed. vindt ik zelf dan he. ook moet hij nog gespoten worden maar dat is geheim he wat voor kleurtje dat het word;)
graag reacties!!!!

Foto=DMYS6ODP


Foto=K84TR3VF


Foto=WLXQCLKU


Foto=6TDWJEXO


Foto=SLF6OQNI


Foto=UC4AXRG6


*foto's zijn met me gsm gemaakt!

groejtes!!

---------------------update 4 december 2006-----------------------------

hoi
het is al even geleden dat ik een updat heb gedaan maar ik heb echt niet stil gezeten hoor!! nou ik heb mijn frame aangepast en gestraalt. deze wilde ik gisteren in de grondverf zetten maar aangezien de auto binnen stond ging dit niet.... en wat ga je dan doen?? je sloopt je blok uitelkaar:D dus ik gekeken en wat foto's gemaakt. Ook heb ik gekeken wat de oorzaak was waarom hij zo slecht starte maar daar ben ik nog steeds niet achter gekomen! ik denk dat mijn carters gewoon vol lopen omdat de cab zo recht staat. omdat dit voor de wig nog niet aan de orde was. hij starte toen gelijk na 1 of 2trappen... wel heb ik gezien dat er hele kleine putjes in mijn zuiger zitten. dus heb ik mijn squis maar vergroot van 0.5 naar 0.6 voor de zekerheid. ook heb ik ondertussen nog een kelkje gedraaid bij de buurjongen(STZ# NTT). deze past wel goed maar is weer te klein voor de xsh filter dus ja. gaan we maar weer een nieuwe maken. hier nog wat foto's. graag comentaar over de gang van zaken.!!
`
beetje vage foto. maar je kunt wel zien dat het blok bewerkt is. omdat niet iedereen mij geloofde.
Foto=UYLE77SG


de onderkant nog maar is van de cilinder en ja deze is nog lekker origneel:W
Foto=QMSKRUKR


is het geen plaatje:D?
Foto=OTUDC7AU


het kelkje.
Foto=DKPWDPOF


en ja deze lag klaar hij moest aleen nog even ontvet worden.. maar deze mocht nu toe kijken he.
Foto=CSMBVII4


kijk mooi he!? nou dit grapje kost dus ongeveer €1200,- (LOL)
Foto=OZ8WSSJO


Foto=UBGJDM8Z


zo dit was het dan maar weer eens. ik hoop snel weer te update:W

---------------------update-----------------------------------------------

hoi
weer effe een update!
foto's van mijn frame in de poxi.
achtervelg en voorvorkpooten zijn ook gestraald van de week en worden hopelijk voor de kerst nog in de poxi gezet. ook even een ander kelkje gemaakt omdat, die andere niet zo goed overliep en ik had geen passend filter dus een mooiere gemaakt:W
ik ben aleen nog niet echt uit wat voor kleur hij wordt heb wel iets in mijn hoofd maar dat plaats ik nog niet voor het geval dat het gejat wordt.
ook zijn eindelijk de kappen weg naar Joost hij gaat deze samen met mij goed onderhanden nemen omdat, ik zelf geen held ben in plamuren e.d.
ook zijn de STZ kleren er foto's volgen hier nog van. ik hoop hem ergens in januari terug in elkaar te staan en dan snel naar jeroen en sander toe(V.S.T) en afstellen geblazen! hopelijk is de bank dan helemaal compleet:)

Een trui van STZ netjes toch?
Foto=BYD6GFXX


mijn schattig framepje
Foto=AIXJN8ZK


Foto=QZHDXTOO


Foto=Z3BYZKBQ


kelkje is nog niet helemaal gepolierd maar dat komt nog wel.
Foto=B4ZLJM38


Foto=GFSRPJ8G


jongens ik ben gestopt om alles in de eerste post te steken!! omdat dit te groot wordt en super lang duurdt voor dat hij geladen is!
dus alle update's komen er gewoon tussen te staan!!!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

oke!
Sorry dat ik hier voor altijd raar en vaag heb getypt!
Daarom, heb ik nu ook de hele eerste post vernieuwd en zo ver ik kan zo goed mogelijk Nederlands te typen!
Sorry voor het ongemak dus let niet op de andere posten!

Ik hoop dat jullie hier respect voor hebben.

orlando,

Graag jullie reactie op wat jullie beter vinden. Hoe het eerst was of hoe het nu is?!
 
ik vind dit beter, het leest al een stuk makkelijker :)!...

achterkap ziet er goed uit al :)...

ben benieuwd naar de rest!! kon zo niet zien of je al een deel van je setup hebt gekocht ?

succes er mee!
 
----------------------update!-----------------------------------------

Hey,
Gisteren avond de hele avond aan mijn forumpagina gewerkt. Want ik heb het zelf nog eens terug gelezen en ja, het was best wel een rotzooi! Maar ik beloof nu aan jullie dat ik het bij zal houden!
Maar nu even veder over de vorderingen van het project:)
Mijn cilinder is vorige week binnen gekomen en mijn poelies ook.
Alleen de stage 6 temp/toeren teller was dus toch echt wel kapot. Maar Vinny deed er niet moelijk over hij zee: Orlando die sturen we gewoon even terug. Aangezien ik deze teller niet bij hem had gekocht stond ik daar echt wel van te kijken dat hij dat zo maar doet!. Ook zijn mijn kappen al in de grondverf gezet. Aleen ben ik niet tevreden over mijn achterkap maar hier ga ik gewoon even met rijden. Ook al is het niet het mooiste maar ik wil ook niet in de special klasse rijden want, daar heb ik nog te weinig ervaring voor. Ook heb ik al iets specials voor mijn kappen in mijn hoofd. Maar dat ben ik nog aan het uitwerken dus dat zul je dan weer wel zien;)

De setup waar mee ik in Harelbeke zal verschijnen

Cilinder: Hebo Manston 3 Revolution.
Krukas: Malossi RHQ pen 12.
Onsteking: Italkit Binnenrotor.
Carburateur: Kheinin 28 D-slide (de echte).
Spruitstuk: Stage 6.
Membraam: Stage 6.
Luchtfilter: Malossi E13.
Uitlaat: Yasuni C21.
Vario: Malossi Mhr 2005
Poulies: Malossi Overrange 2005.
Koppelingshuis: Origineel.
Halfpoulie: Malossi Overrange 2005.
V-snaar: Malossi Overrange Kevlar.
Carters: Max tuned op Manston (VRC)
Lagers: SKF 6204 speciale voor een bietenrooier:)
Vertanding: Origineel.

Ik heb foto's gemaakt dernet maar, ik had weinig plek omdat het buiten nog al regent.

Dit is mijn achterkap je ziet de hobbels wel op de monoseat.
Foto=WCS76Q8I


Foto=MOYHALB8


Zomaar een foto.
Foto=ON6IONZX


En nu de revolution!!:) kwijl kwijl.
Foto=IQUOV3SN


Sorry voor de vage foto maar deze is met mijn gsm gemaakt.
Foto=ZAJRMZYK]


Nog maar een fotootje.
Foto=ZZC6KA4T
 
Last edited:
hey,

tof project! vooral die revo is tof ;) weet je al wanneer je een keer op de bank gaat? ben wel benieuwd wat die gaat scoren :)
 
heey kerel,

vet project , een van de eersten met de revolution.:W. maar een ding snap ik niet helemaal: het is een aluminium cilinder >> Hoezo ga je dat ding dan inrijden???
maar verder komt het wel helemaal goed denks:henko:

later:W
 
hoots said:
hey,

tof project! vooral die revo is tof ;) weet je al wanneer je een keer op de bank gaat? ben wel benieuwd wat die gaat scoren :)

ey!
Bedankt voor je reactie man!
Ik ben van plan om op Harelbeke te gaan banken:)
Zelf ben ik ook zeer benieuwd wat hij zal geven!


hoots said:
ha die orrie,

je projectforum is er al flink mee opgeknap zo:)
Die cilinder ziet er vetjes uit hoor:)

Groetjes

hey joris!
Ja, ik gaf zelf ook wel toe dat het een bende was!.
Die cilinder had je al een week bij mij thuis kunnen bekijken! Maar dan moest je weer naar Maris toe of dan was ik weer niet thuis, maar van de week kom je maar is fietsen op de revo:) en dan gaan we is tegen elkaar fietsen jij met de speed en ik met de revo. goed?!

KevinL said:
heey kerel,

vet project , een van de eersten met de revolution.:W. maar een ding snap ik niet helemaal: het is een aluminium cilinder >> Hoezo ga je dat ding dan inrijden???
maar verder komt het wel helemaal goed denks:henko:

later:W

ey,
Niet echt inrijden maar wel even rustig aan doen. Ik wil hem niet gelijk naar de klote helpen! en tot nu toe ben ik volgens mij met nog iemand van het forum de enigste met een revo voor mina!:)
 
Ben benieuwd hoeveel hij op een bank scoort (tovami bank excl vinny z'n bank) en knalt op de weg.

btw:
Lagers: SKF 6204 speciale voor een bietenrooier

SKF 6204 lager is gewoon een c4 lager dus is niets speciaal aan
 
Spasta said:
Ben benieuwd hoeveel hij op een bank scoort (tovami bank excl vinny z'n bank) en knalt op de weg.

btw:
Lagers: SKF 6204 speciale voor een bietenrooier

SKF 6204 lager is gewoon een c4 lager dus is niets speciaal aan

ey!
waarom vinny z'n bank niet?! wat is daar mis mee? ja, ik weet het niet maar als je altijd op de zelfde bank. bankt weet je ook ofdat je meer vermogen heb he! maar we zullen wel kijken en trouwes het zijn wel speciale lagers want, ik heb het net aan me oom wezen vragen dit zijn geen SKF lagers maar een ander merk ze komen uit polen dat weet hij wel en het nummer is gewoon 6204! dus als hij er nog bestelt zal ik er een foto van nemen oke?
 
koyo lagers waarschijnlijk.

ziet er leuk uit maar je verteld echt meters verhaal overal miss dat je dit eens wat moet inkorten. mensen hebben weinig zin om meters tekst telezen.
 
orrie! said:
ey!
waarom vinny z'n bank niet?! wat is daar mis mee? ja, ik weet het niet maar als je altijd op de zelfde bank. bankt weet je ook ofdat je meer vermogen heb he! maar we zullen wel kijken en trouwes het zijn wel speciale lagers want, ik heb het net aan me oom wezen vragen dit zijn geen SKF lagers maar een ander merk ze komen uit polen dat weet hij wel en het nummer is gewoon 6204! dus als hij er nog bestelt zal ik er een foto van nemen oke?

Als het geen skf is moet je dat er neit bijzetten natuurlijk :*
wilde je enkel informeren dat skf 6204 een c4 lager is zodat je je geen praatjes laat wijsmaken.

Vermogensverschil kan je dan merken ja maar vergelijken met andere scores volgens mij niet.
Ik ga er niet over discutieren maar het is al meermaals gebleken dat vinny z'n bank veel/meer vermogen aangeeft dan bv bij america oid.

Suc6 met de verdere aanpassingen
 
--------------------------------UPDATE-----------------------------------

hoi,
sorry voor de laate update maar, ik ben vorige week donderdag en vrijdag samen met Jeroen Verket bezig geweest met mijn scooter. donderdag waren we aan het testen op zijn eigen testbank( ja, een eigen bank:)) Donderdag middag waren we aan het testen, maar hij wilde als maar niet goed lopen. nou bleek dat de carterpakking er van tussen is geklapt. dus hebben we donderdag avond het blok nog even uit elkaar getrokken en betere pakking er tussen gedaan. Vrijdag veder gegaan liep wel redelijk goed, maar nog niet helemaal. Raymond kwam zijn zipje ophalen wat Jeroen die week ook had moeten afstellen. hij stelde voor om op de dijk een sprintje te gaan trekken. Daar zeg ik natuurlijk geen nee tegen!:) dus bij die dijk aan gekomen. beetje warm rijden enzo. dus Jeroen stelde voor om hem eerst te laten sprinten en dat ik dan de tijd op zou kunnen nemen. maar na 100 meter loopt het zipje dus knarrig vast! een splinternieuwe revo naar de maan! maar dat kan gebeuren he.

nog een flimpje van donderdag met de kapotte carter pakking:
http://www.yousendit.com/transfer.php?action=download&ufid=3675C1CC12B89718&rcpt=orrie16@hotmail.com
 
Spasta said:
Als het geen skf is moet je dat er neit bijzetten natuurlijk :*
wilde je enkel informeren dat skf 6204 een c4 lager is zodat je je geen praatjes laat wijsmaken.

Vermogensverschil kan je dan merken ja maar vergelijken met andere scores volgens mij niet.
Ik ga er niet over discutieren maar het is al meermaals gebleken dat vinny z'n bank veel/meer vermogen aangeeft dan bv bij america oid.

Suc6 met de verdere aanpassingen


6204 slaat enkel op de afmetingen van een lager de bijvoeging(en) geven aan wat het lager allemaal als "optie's" heeft.
 
Back
Top