stuurtje

MelvinmT

Well-Known Member
Als ik een tnt stuurtje neem, kan ik dan gewoon mijn neo's schakelaars overzetten, voor licht en dergelijke.

En heb je hier ook nog een clamp bij nodig?

Melvin
 
Advertisement - register to remove this

tuurlijk kun je je schakelaars overzetten ;) het verschil tussen een sportstuur en je normale stuur is de vorm. De dikte van je stuur is bij TNT hetzelfde

Of je een clamp nodig hebt? Moet jij maar is je originele stuur eraf halen en kijken hoe je je sportstuur erop wilt doen.
Waarschijnlijk blijftie niet zitten met tape ofzo ;)

Koop dus een stuurpen
mijn smaak is een vooruitstaande ;)
 
Sinds wanneer heeft neos losse schakel units? die zitten toch in de stuurkap verwerkt, en niet zoals bij een aerox op losse units?
 
Idd, die zitten in de stuurkap verwerkt :) Maar die druk je er zo uit..

Ik heb zelf deze knoppen in het beenschild verwerkt, dit is vrij simpel te doen :)

Gewoon de maten opmeten van elke knop en ruimte maken in je kap dmv een dremel of met een boormachine en een vijl :)
 
iemand die ik ken heeft ze overgeplaatst naar het beenschild, daar dus gaten in gemaakt en daaring verwerkt, zou ook een oplossing kunnen zijn :)!
 
Dat zei ik :p

Ook nog ff een ouwe foto gevonden van hoe ik het heb gedaan :) :

p10101198ou.jpg
 
En daar ben ik geen ster in, dit is wel lekker makkelijk :p

Mara het kan natuurlijk wel :)

Maar @ TS.. die clamps passen qua aansluiting allemaal op je neos, ik heb er aerox-clamp erop.. maar dan steekt 'ie wel iets hoger boven je kappen dan die van een BW's :)
 
Weet ik, maar ik had toen niet de behoefte om die dingen ook nog aan te schaffen en ik vond dit lekker makkelijk en low-budget.. Dus vandaar deze keuze. En om het nu weer te gaan veranderen doe ik ook niet :)
 
Ik vind dat als je je schakelaars in je kappen maakt. en daar dus gaten voor maakt je je kappen verneukt maar is mijn mening..
Het beste kan je gewoon aerox-units kope op marktplaats.nl
 
Weet ik, maar ik had toen niet de behoefte om die dingen ook nog aan te schaffen en ik vond dit lekker makkelijk en low-budget.. Dus vandaar deze keuze. En om het nu weer te gaan veranderen doe ik ook niet :)

Was niet specifiek voor jou heur :*.

Aangezien het bij aerox met stekkertjes werkt, moet je die kabeltjes dus los halen van het stekkertje, en vervolgens verbinden met de neo's kabeltjes.
 
Back
Top