Stuurslot/ contactslot vast

Blackmaster

Well-Known Member
Ik heb een Aerox, wilde toestraks van school wgrijden maar kreeg mijn sleutel op geen enkele manier gedraaid dus ik kan mijn stuurslot er ook niet afhalen. De sleutel is nog helemaal recht en heel. Heb het ook met mijn reserve sleutel geprobeerd maar dat lukte ook niet.. In de ochtend toen ik thuis wegreed ging de sleutel er ook al wat stroever in maar stuurslot etc. ging er nog gewoon af en starte ook normaal. Ik heb op school ook nog een beetje met zo'n spray (MD40) geprobeerd er in te spuiten maar ook weer geen resultaat. Mijn scooter staat nu dus nog op school. Ik hoop dat iemand iets weet hoe ik dit op kan lossen...
Alvast bedankt

Ik heb trouwens ook papieren waarmee ik kan aantonen dat hij egt van mij is...

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Klinkt alsof iemand heeft geprobeerd je scooter te jatten, of in ieder geval om je stuurslot eraf te krijgen. Misschien is de slot-pen verbogen.
Kan het stuur helemaal niet meer bewegen? Als mijn F50 op stuurslot staat kan het stuur wel nog een beetje heen en weer, is dat bij een rox ook zo? Kun je hem nog steeds een beetje bewegen of zit het helemaal vast?

Cipher said:
Klinkt alsof iemand heeft geprobeerd je scooter te jatten, of in ieder geval om je stuurslot eraf te krijgen. Misschien is de slot-pen verbogen.
Kan het stuur helemaal niet meer bewegen? Als mijn F50 op stuurslot staat kan het stuur wel nog een beetje heen en weer, is dat bij een rox ook zo? Kun je hem nog steeds een beetje bewegen of zit het helemaal vast?
Ik kan me stuur nog wel gewoon heen en weer bewegen.

ook al gebrobeerd met verschillende standen van je stuur? als mijnes namelijk tot het uiterste links of rechts staat met stuurslot er op krijg ik hem er ook niet af draai ik hem een beetje zodat ik zowel links als rechts speling heb kan ik het stuurslot er wel afkrijgen.... suc6 iig

NRG_AeroX said:
ook al gebrobeerd met verschillende standen van je stuur? als mijnes namelijk tot het uiterste links of rechts staat met stuurslot er op krijg ik hem er ook niet af draai ik hem een beetje zodat ik zowel links als rechts speling heb kan ik het stuurslot er wel afkrijgen.... suc6 iig
Dat heb ik ook al geprobeerd. Alle standen van het stuur heb ik al geprobeerd volgensmij..

Screw said:
Als het goed is, zit er een omhulsel om je contactslot, als je die eraf haalt/trekt, lukt het waarschijnlijk wel. Een vriend van mij heeft dat ook gehad. Succes!
bedoel je dat kuntstof ding wat je zo kan draaie n en dan eraf kan schuiven ?? Dat ding waar ook de standen van je sleutel opstaan?

Write your reply...
Back