This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Stuurschakelaar aerox links

YoloBearUnited

Snelle grasmaaier bestuurder
Hallo allemaal,

ik heb een korte vraag, ik heb dus een aerox uit 2003 met het volgende type stuurschakelaar links: https://www.k-parts.nl/stuurschakelaar/stuurschakelaar-dmp-yamaha-aerox-van-2002-t-m-2008-links.html

alleen deze is kapot en versleten dus wil hem vervange, echter kan ik deze nergens meer te pakken krijgen dus hierbij de vraag, kan ik ook de stuurschakelaar van een nieuwer model erop zetten en zo ja is dat dan plug n play of wordt dat een grote bende?

mocht je nog zo’n oude hebben liggen en wil je hem afstaan tegen een prijsje dan mag je me natuurlijk gerust berichten!

Deze is nog leverbaar. Is wel bling, bling. Wellicht kan je de behuizing over zetten... Of je laat het zo als je dit mooi vind...........

In principe is een schakelaar een schakelaar. Als hij op je stuur past dan kun je met een beetje meten en solderen hem wel werkend krijgen hoor.

Wel apart dat ze hem nergens meer verkopen..heb je goed gekeken?

Ik heb er volgens mij nog wel eentje vriend stuur me een pm!

kan ik ook de stuurschakelaar van een nieuwer model erop zetten en zo ja is dat dan plug n play of wordt dat een grote bende?
Gewoon kijken of op de schakelaar-cluster van een nieuwer model dezelfde connector heeft.
Als dit zo is kun je deze zondermeer bestellen.

Je hoeft dan niet in de kabelboom te knippen noch te solderen.

Mocht de pinbezetting van het nieuwe type anders zijn dan van de oude, die contactpennen kun je eruit halen door een weerhaakje opzij te drukken met een fijne schroevendraaier of paperclip en dan de pinbezetting van je nieuwe cluster aanpassen naar de bezetting van het oude cluster.

Ik wou zelf deze halen https://www.caferacerwebshop.com/nl...MIm-OA1qjX8gIVB7p3Ch2GoQ9DEAQYASABEgLDYvD_BwE

want overzetten lukt wel maar ik zat vooral met t probleem dat ik een kabelchoke heb en een rem die allebei gehuisd zijn in de houder voor die stuurschakelaar dus dan moest ik daarvoor ook weer dingen gaan bedenken, al met al teveel gedoe vind ik dus ik zoek iets wat in de originele behuizing past.

Mocht ik niks kunnen vinden (wat mij stug lijkt) dan laat ik het weten.