Stuur trekt naar voren bij remmen

Mies9

New Member
Goedendag,even een vraagje:sinds kort als ik moet remmen dan gaat mijn stuur iets naar voren van mijn retro Znen scooter.Ben serieus nog nooit tegen een hard opstakel of stoeprand aangereden?Iemand een idee?Alvast mijn hartelijke dank voor de eventuele genomen moeite.
Mvg. Mies
 
Advertisement - register to remove this

Wat Enterprise zegt balhoofdlager , ik heb een santini znen retro scooter en had hetzelfde , voorkap eraf kun je er zo bij , bij mij zat de borgmoer niet vastgedraaid , onderste moer los draaien vet ertussen doen , en weer aandraaien zodat het stuur nog ligt draait en de speling weg is , dan goed de bovenste moer aandraaien. Deze voorkomt het loslopen van de onderste , is waarschijnlijk vergeten met montage in china ,of te los aangedraaid.
 
Wat Enterprise zegt balhoofdlager , ik heb een santini znen retro scooter en had hetzelfde , voorkap eraf kun je er zo bij , bij mij zat de borgmoer niet vastgedraaid , onderste moer los draaien vet ertussen doen , en weer aandraaien zodat het stuur nog ligt draait en de speling weg is , dan goed de bovenste moer aandraaien. Deze voorkomt het loslopen van de onderste , is waarschijnlijk vergeten met montage in china ,of te los aangedraaid.
Er kan gewoon wat speling op komen na verloop van tijd.
Bij het plaatsen van nieuwe balhoofdlagers en schalen moet je de speling ook in de gaten houden.
 
Back
Top