STUNTS.. the movie

  • Thread starter Thread starter Rogue six6six
  • Start date Start date
R

Rogue six6six

Guest
ok. ik zei al in een vorige reply dat ik en Xerious een beetje waren aan het stunten. ik vroeg hem om 1 v/d vele filmpjes up te loaden.

helaas is dit net een van de minderen (vind ik dan persoonlijk) omdat de weelie niet zo lang is.. maar binnekort loaden we ze allen maal op op onze nieuwe site.. maar zolang ff dit filmpje..

http://users.raketnet.nl/turtles/scooter/er-film.avi


ik heb ''m ook gedownload via modem 56k6..

was best snel klaar. dus voor isdn'ér en hoger is 't poepsnel! 700 kb!
 
Advertisement - register to remove this

dat is dus mijn BW's met de nieuwe stickers (zelf ontworpen)


Er zijn ook filpjes van jeroen (Xerious) met zijn SR stealth maar die komen snel er aan!
 
tja, dat kan aan het tijdstip liggen. raketnet is soms POEP traag, maar meestal nog langzamer! hihih!
 
tja, ik heb 'm zelf via download accelerator gedowload (download programma) en toen deed ie 't best snel (4,5 kb/s op modem)
 
hmm 220kB/s

klein kut filmpje
smile.gif


maarja geen zin om te kijken
 
wtf??? ik download met 2,1 k/s terwijl ik kabel heb!!! ik download normaal met 200-300 k/s.... wat een kutserver zeg...
 
696k/s terwijl ik gewoonlijk op 12/13k zit (ISDN), schiet lekker op.....

In deze tijd ken je je scoot volledig afstellen en dan issie nog nie klaar schiet niet op......
 
divx.... okee kijken wat ik allemaal geinstalleerd heb staan :

divx_311alpha

angelpotion

mpg4vki

bla bla bla dat was het wel zon beetje.

mis ik er eentje ?
 
Wow!!! Wat een hoge snelheid bereik ik zeg!
1,4KB/sec
eek.gif

Normaal heb ik em in een paar seconde. Nu duurt het iets van 7 minuten!

Greetz
 
WTF?!!?!?!?! wat kan ik er nou aan doen dat 't zo langzaam gaat! NN ik zei al dat 't niet zo'n mooi filmpje was. maar ik heb nu nog GEEN ANDERE~!!!!..


FF relaxen dus!.

nn BTW: dat deed ik met mijn fiets ook so STFU!
 
Originally posted by Rogue six6six:
WTF?!!?!?!?! wat kan ik er nou aan doen dat 't zo langzaam gaat! NN ik zei al dat 't niet zo'n mooi filmpje was. maar ik heb nu nog GEEN ANDERE~!!!!..
FF relaxen dus!.
nn BTW: dat deed ik met mijn fiets ook so STFU!
...beetje geïrriteerd???
tongue.gif
 
jah nogal, kut dag vandaag! eerst kut lange dag op stage (8.30 t/m 17.00) fucking hoofdpijn.

wat een kut dag!
 
Back
Top