Stukje bougie in blok?

Area52

Well-Known Member
Laatst was me bougie kapot gegaan en toen ik die eruit haalde zag ik dat er van het achterste stukje die in je cilinder gaat een heel klein puntje afgebroken was. Nu trilt mijn scoot soms net of er iets mis is met de krukas of overbrenging ofzo? Kan dit ook door dit stukje komen en heb ik kans dat ie vast gaat lopen?
 
Advertisement - register to remove this

Nee dat wordt gelijk in je uitlaat geblazen als hij niet is vastgelopen, het kan namelijk niet langs de zuiger en ook niet door je spoelers omdat daar constant benzine uit komt (misschien niet constant maar toch wel zodanig dat je als mens een constante stroom benzine zou zien).

Als je scooter trilt kan het door je lagers komen, maar dan hoor je ook een soort ratel die steeds erger wordt.
 
ja ik weet hoe versleten lagers klinken, dan heb je toch zown geratel als je scoot stationair loopt? Maar mijne maakt zeg maar zown kraakgeluid als ik ff gas geef en dan los laat, en dan schokt hij zeg maar heel erg (maar is soms heb ik niet altijd daarom vind ik het raar)
 
Ja hij schokt, trilt, maakt een gaar geluid. Dit gebeurt dus als ik dus heel ff gas geef en los laat en hem uit laat rijden, dan hoor ik dit. Maar ik had er eerst een tijdje weer geen last van maar vandaag weer wel, echt raar:S
 
ik heb dat ook volgens mij zijn het me krukas lagers :s.....best balen ik had eerst alleen bij het starten dan ratelde er iets bij me startmotor....maar nu ook tijdens het rijden echt een bagger geluid denk dak me lagers moet laten vervangen :(
 
Originally posted by Area52
Laatst was me bougie kapot gegaan en toen ik die eruit haalde zag ik dat er van het achterste stukje die in je cilinder gaat een heel klein puntje afgebroken was. Nu trilt mijn scoot soms net of er iets mis is met de krukas of overbrenging ofzo? Kan dit ook door dit stukje komen en heb ik kans dat ie vast gaat lopen?

area52? waar woon je
 
Originally posted by Z-town A3r0x
ik heb dat ook volgens mij zijn het me krukas lagers :s.....best balen ik had eerst alleen bij het starten dan ratelde er iets bij me startmotor....maar nu ook tijdens het rijden echt een bagger geluid denk dak me lagers moet laten vervangen :(

en dwz ?
 
Originally posted by SRurbanKID
nee, hij komt alleen maar een verhaaltje vertellen..

kickstartrondseltje trillen, zou kunnen, maar dan zou ie zeg maar ook heel kut aankicken.

Hoeft niet, mijne trilt ook maar is prima aan te kicken als je gewoon niet te hard erop trapt in 1 keer.. kickt bijna nooit door.
 
Back
Top