Dikkespeedfighttuning
New Member
Hoi,
Ik heb een speedfight project en hij is nu helemaal in elkaar op de kappen na.
Maar er is een probleem dat is dat hij niet start, ik heb alles nageken op de elektra soort van na.
Ik wil graag op mengsmering rijden! ( voor de duidelijkheid)
Ik denk dat het licht aan dat mijn oliepomp, want die is niet aangesloten. ik heb er wel opgezet om het gat af te dichten.
Mijn conclusie is dat hij niet aan wilt doordat die oliepomp niks doet want die is niet aangesloten. Ik had ook dit gelezen:
Ik heb ook de 8 pin CDI unit en mijn speedfight komt uit 2008.
Weet iemand hier meer over laat het alsjeblieft weten want ik wil hem graag aan de praat krijgen!
Ik heb mijn onsteking allemaal nageken en nieuwe onderdelen gemonteerd als:
Stator
Cdi
Bobine
En hij vonkt wel dus dat is niet probleem. Maar ik dacht ook dat hij niet goed op tijd ontsteekt.
Ik hoor t graag,
Mvg.
Ik heb een speedfight project en hij is nu helemaal in elkaar op de kappen na.
Maar er is een probleem dat is dat hij niet start, ik heb alles nageken op de elektra soort van na.
Ik wil graag op mengsmering rijden! ( voor de duidelijkheid)
Ik denk dat het licht aan dat mijn oliepomp, want die is niet aangesloten. ik heb er wel opgezet om het gat af te dichten.
Mijn conclusie is dat hij niet aan wilt doordat die oliepomp niks doet want die is niet aangesloten. Ik had ook dit gelezen:
Ik heb ook de 8 pin CDI unit en mijn speedfight komt uit 2008.
Weet iemand hier meer over laat het alsjeblieft weten want ik wil hem graag aan de praat krijgen!
Ik heb mijn onsteking allemaal nageken en nieuwe onderdelen gemonteerd als:
Stator
Cdi
Bobine
En hij vonkt wel dus dat is niet probleem. Maar ik dacht ook dat hij niet goed op tijd ontsteekt.
Ik hoor t graag,
Mvg.
Last edited: