Street Nrg

2v1t954.jpg

zoo
daar ben ik weer,

het verhaaltje zal ik jullie besparen.

optisch:
-stage 6 toeren/temperatuur
-m stuur
-buddybak ingekort en bodem ingemaakt
-leidingen opmaat gemaakt
-bedrading netjes gemaakt
-killswitch
-kappen aangepast:
achterkappen aan elkaar gemaakt, gaten dichtgemaakt,achterlicht dichtgemaakt, lichtunit in de kap gemaakt.
voorkap: booskijkers
spatbord: vleugeltje eraf, meer in een punt laten lopen.
bougiekapje: uitsparing voor monoveer.
-dna achterrem met aerox leiding
-verlaagde voorvork
-SR voorvelg met speciale wielas en busjes.
-monoveersysteem
-verlengd.
-frame aangepast.
-olietank als benzinetank.
-custom leiding voor
-remhevels aangepast en gepolijst
-rempotdeksels gepolijst
-remklauwen rood gespoten
-velgen zwart gespoten


wat moet er nog gebeuren:

kappen afwerken en ford focus st oranje spuiten.


Setup:
Cilinder N.N.B
Uitlaat Custom Dna Uitlaat
Krukas Doppler p12 volle wangen
Carburateur Del'orto PHVA 17,5mm
Luchtfilter Origineel Dna
Vario Malossi Mhr 2000
Membraan Malossi klepjes
Carters Piaggio Dna Carters(LC DD) Gestraald TT getuned.
Koppelingshuis TGB
Halfpoulie Gepolijst Origineel
V-snaar Malossi
Spruitstuk Origineel
Ontsteking NGK bougie - NGK bougiedop
Lagers c4



Update 05-04-09

even nieuwe page aangemaakt.
zijn wel aardig wat dingen gebeurd de laatste tijd.
ben vorige week bij de spuiter geweest en heb kleurtje uitgezocht(electric orange focus st) met flakes.
ik ga volgende week met de kappen beginnen(eindelijk :p)
ook haal ik vanavond een monoveersysteem op. wat ergens deze week gelast word hij word dus nog 5cm langer.
hier nog een paar foto'tjes hoe hij er nu bijstaat
achterkant:
img3792l.jpg

img3791w.jpg

vers carterkappie:
wk2zur.jpg

voorkant enz:
5czgud.jpg

jjptuu.jpg


wat staat er nu nog te gebeuren?
-overal verse boutjes moertjes enz.
-2 busjes draaien voor mn voorvelg
-onderkuip kopen
-ander voorremsysteem aanschaffen
-kappen afmaken/spuiten

graag reacties!
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

haha, nou ik begin er nu toch wel sterk over te denken, zeker met het monoveersysteem dat het achterwiel nog 5 cm naar achter gaat dat het iets te gek wordt, maar ik kijk even hoe dat staat. misschien dat er nog wel een sr velg komt.

bedankt!
 
verwacht wel dat het een mooi dingetje gaat worden
succes... (edit) oh en vergeten te zeggen ik zou die 2 gaatjes in je voorkap dichtmaken... weet niet of je dit al van plan was.
 
verwacht wel dat het een mooi dingetje gaat worden
succes... (edit) oh en vergeten te zeggen ik zou die 2 gaatjes in je voorkap dichtmaken... weet niet of je dit al van plan was.


ja die gaatjes worden nog dicht gemaakt. ik kan mn kappen helemaal verder aanpassen bij een schade herstel bedrijf dus als jullie nog meer ideeen voor mijn kappen hebben hoor ik dat graag!
 
Update!

vandaag begonnen met het monoveersysteem ding erop te zetten.
stuitte wel op wat probleempjes, zo steekt het gevaarte te ver naar onderen,(word nog iets minder want hij staat wel hoger) en gaat mn uitlaat er maar net op, dus er komt nog een v2 van dit subframe. moet alleen dat stuk nog op mn frame lassen maar dat laat ik bij een bedrijf doen.
foto's:
lang he?!:
smpth2.jpg

zo is al beter want het steekt te ver uit naar onderen:
euhedi.jpg


nog een piccie:
z8w9c.jpg



Graag reacties/suggesties want hij steekt nu te ver naar beneden.
 
Ik vind de achterkant ook wel een beetje laag zo, heeft wat weg van een chopper lijkt wel (waarschijnlijk nog lager als je er op gaat zitten).
Verder vind ik hem opeens een stuk mooier met een donkere kleur voorvork, dat rode was een stuk minder.
Ik zou als ik jou was wel kijken voor een mooiere veer, want die valt nu natuurlijk echt op, dat is vooral het speciale van je scoot (RS24 bijvoorbeeld)
 
Lol,

Het apparaat komt nog een beetje beun over man, ik zou je bijna een blok sponsoren om te zorgen dat je een andere achtervelg pakt want dit is echt geen porem!

Maak hem aan de achterkant ietsjes hoger als op bovenstaande foto's, spuit die kappen nou eens al is het matzwart en gooi er een fiets stuur op (epc-style ofzo)

Die kap die onder je zadel zit kan je wel krijgen van me hoogglans zwart gespoten, ben je op een sprint ofzo aanwezig?
 
haha :p

mn kappen gaan volgende week naar de spuiter en dan komt er eindelijk een kleurtje op.
epc style stuur komt er ook nog wel op denk lijkt me wel mooi, en ook komt hij hoger als op de foto's dat mn underseat en filter beter uitkomt.

alleen mn achtervelg ga ik voorlopig nog niet veranderen :p
 
Update!!!!:

na lange tijd geen zin om een update te doen enz toch maar weer iets van me laten horen, is redelijk veel veranderd na mn laatste post, zo heb ik een andere filter,carb,uitlaat en cilinder aangeschaft want vond dit qua geluid enz een beetje teveel van het goede(veel controles hier). ook heb ik een custom remleiding voor, zijn er wat kapjes gespoten( heb nog geen tijd gevonden voor de andere kappen) ook heb ik mn stuurinrichting netjes gemaakt(hevels, potjes enz) en veel kleine dingen en het ziet er nu al stukken netter uit.
stuur:
img4092g.jpg

leiding:
img4410s.jpg

begonnen met de kabelboom helemaal netjes en goed te maken:
img4469y.jpg

kleur van de kapjes:
img4467.jpg


hoe die er 1 week geleden bij stond:
foto011qv.jpg

foto018z.jpg



to do list:

-kabelboom aansluiten en alle dingen werkend maken
-fournales ophalen ipv deze veer
-kappen spuiten
-en dan zijn we al een heel eind!

stay tuned..

owja kees niet gaan zeggen dat die kappen een keer gespoten moeten worden en dat er een 13 velg op moet :p
 
Waarom monteer je voor geen kleinere velg? Nu is het zo'n grote scooter :p Maar moet zeggen hij ziet er nog best tof uit, leuke kleuren ook :) Ook beter van het nummerbord, wat nog beter is zo'n gilera ice nummerboard houder en een andere achtervelg + carter :p
 
hopen voor je dat de agenten van tegenwoordig geen verstand van scooters hebben want als jij met een zelf gemaakt veer systeem gaat rijden vinden ze denk ik niet zo leuk.
 
denk je dat ze dat andere carter wel leuk vinden dan? heb je erover nagedacht dat je hiermee eigenlijk helemaal niet de straat op mag?

hij ziet er iig wel erg tof uit:W netjes strak allemaal.
 
ik vind hem dat mono veer systeem erg vet staan, ik denk dat de agenten niet echt zeuren over het systeem, er zijn meerdere scooters die dat hebben en als je zegt dat dit zo hoort? misschien heb ik het wel mis.

iig vind ik het echt een tof straat scootertje
 
denk je dat ze dat andere carter wel leuk vinden dan? heb je erover nagedacht dat je hiermee eigenlijk helemaal niet de straat op mag?

hij ziet er iig wel erg tof uit:W netjes strak allemaal.


Daarom vraag ik me ook af hoezo er een kenteken ondergeschroeft is.
of zat dat ding al aan het blok?
 
ik wil het risico wel lopen, de agenten hier zijn vrij dom (afkloppen) zolang ik niet in een controle kom zal er niks aan de hand zijn, dat is ook de keuze van een andere uitlaat/cilinder valt minder op qua geluid, en ja er ik ga er gewoon lekker mee op straat rijden , rijdt er tenminste nog iets speciaals rond :p
 
Back
Top