street magic TR50R

volgens mij is da mijn oude uitlaat heb ej die van ronnyracing gekocht?

ziet der echt vet uit die street ;)
blijf zo door gaan
 
er staan al wel een paar krasjes op van een val tjdens de endurance in amay maar voor de rest probeer ik hem heel te houden :) en ja ..potje breken is potje betalen he (al is het heel erg vriendelijk dat ik die uitlaat en achterwiel mag lenen van RRT )

de trackday @ franco was erg gelaagd te noemen

stond wel op tt92 dus ja regenrijden zat er niet echt in voor mij.. gelukkig werd het in de namiddag droog en heb ik dan de magic verder kunnen roderen en nadien testen wat erin zat.. ging nog niet erg snel door de veel te grote sproeier 110 ipv 90 :) maar eindelijk het rijgedrag eens kunnen testen. voor mijn capaciteiten is het tot hiertoe perfect.. voor snellere tijden moet er miss nog wel wat afgesteld worden maar dat zijn zorgen voor later... eerst de motor deftig afgesteld krijgen en de ophanging voor de radiator veranderen.
 
Na lange tijd nog eens eens update :)

Wegens het belgisch kamioenschap pitbike dat ik dit jaar wou winnen is er wat weinig tijd overgebleven om de magic in orde te zetten. maar nu dat achter de rug is kan er weer deftig gesleuteld worden en de bike klaar maken voor volgend race seizoen.

Gisteravond in de werkplaats van RRT eindelijk aan de definitieve ophanging voor de radiator begonnen. de oude ijzeren constructie heeft plaatsgemaakt voor een simpelere alu constructie die vooral optisch mooier is maar ook lichter zou moeten zijn.

ook is ondertussen de nieuwe mengbuis voor de black edition gemonteerd zodat afstel problemen nu ook achter de rug zouden moeten zijn.

Ook werden nieuwe hebo koppelingsschoenen en malossi veer gestoken om met nieuw materiaal te kunnen beginnen afstellen.

Deze winter zal dus het nodige afstel en test werk worden gedaan indoor en outdoor om zo tot een mooi geheel te komen en als er dannog tijd over is komt het optische aan de beurt... ik blijf nog steeds fanatseren over een knuckle kuip or replica.. (dus als iemand nog zo eentje te koop weet staan... ;) )

binnenkort de foto's van de ophanging
 
Mag je nou gewoon meerijden op het circuit ondanks dat je een ander motorblok en een ander vork erin heb gezet?

Ziet er wel leuk uit zo'n street magic:)
 
en ja nog een update :) ik heb eens gek gedaan en een knuckle replica kuip besteld!

altijd al erg mooi gevonden die dingen en nu ik bijna al het motorische achter de rug heb leek me dit een mooi geschenkje voor mezelf :p

heb lang nagedacht om zelf zo'n ding in elkaar te polyesteren maar wegens tijd gebrek en onproffesioneel materiaal toch maar besloten om er gewoon een te kopen

Eind volgende week zou ze moeten aankomen uit het verre denemarken en dan maak ik foto's :)
 
na een lang tijd stil te hebben gelegen nu maar eens een update:

wegens te weinig tijd en tijd voor een ander project verkoop ik de magic.

met spijt in het hart want had er graag verder mee gedaan.

Mochten er mensen zijn die intresse hebben..

de historie van de bike kan je makkeljk volgen in dit topic. verder krijg je er nog 2de set velgen bij voor regenbanden (niet meegeleverd)
extra motorblok van een yamaha neos (handig voor de carters)

Ik heb ook nog een knuckle kuip liggen die zou worden geinstalleerd. deze wordt appart verkocht maar kan evt samen met de rest worden verkocht (prijs te bespreken)


en dan wss handig om weten : ik had er graag nog 850 euro voor gekregen. (met de knuckle kuip en al de rest van accesoires(orig. onderdelen, racestand,) mag hij weg voor 1000 euro.)
 
Back
Top