Streep op malossi rotor

Status
Not open for further replies.

WillemJ

Well-Known Member
He hallo,

Ik heb laatst een tweedehands malossi rotor gekocht voor mijn straatblok. De rotor is al wat ouder maar doet het nog goed, heb die namelijk gister getest. Het enige waar ik mee zit is dat de aandrijfplaat van de waterpomp waarschijnlijk een keer heeft aangelopen en zo mijn streepje (om af te stellen) op de stator heeft weggevaagd. Ik heb laatst op een foto gekeken waar dat streepje ongeveer moest zitten en dacht wat te zien van een deel van het streepje alleen weet ik dat niet zeker. Nu wil ik dus mijn rotor perfect afstellen en de precieze plaats van dat streepje weten. Zou iemand met ook een malossi binnenrotor voor minarelli voor mij op kunnen meten waar die precies zit aub?

Ik hoor het wel als iemand het weet,

Mzzls Hans.

Je kan me ook mailen op hansdrent@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

101_0152.JPG
 
Binnen rode vakje. Vanaf rand van kleine gaatje is het 4mm. Dus Waar ik het rode streepje heb gezet en dan 4mm naar rechts toe.

rotor.jpg
 
Ok das heel mooi, ik ga het vanmiddag even checken ik heb ook in die buurt het streepje staan. Is het dus vanaf de rand van het gaatje/rondje 4 mm naar rechts. Ik ga het vanmiddag effe goed zetten en dan weer voorontsteking op 2.25 mm, bedankt voor de moeite.

Mzzls Hans.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top