S SR_robin_SR ZEIKWIJF 17 January 2004 #22 idd gefeliciteerd .. hopen dat het wel een "beetje" gezellig word .. Beter ga je gewoon ff erges uit met "Belgische" kennissen oid .. Have phun .. 8P Zuip je de prrrr in ..
idd gefeliciteerd .. hopen dat het wel een "beetje" gezellig word .. Beter ga je gewoon ff erges uit met "Belgische" kennissen oid .. Have phun .. 8P Zuip je de prrrr in ..
ThundeRRacing van Donderen Timmy 17 January 2004 #26 ik ben geen belg jongesn maar toch bedankt= was lekker aan de halve liters begonne en bacardi cola
Haagze sf2 F0rum psycholoog 17 January 2004 #28 Nodig iedereen van st.net uit en kijk wie der komen Bel oude vrienden op DAmm het is weekend ze kunnen toch blijven slapen enzo maareh gefeliciteerd
Nodig iedereen van st.net uit en kijk wie der komen Bel oude vrienden op DAmm het is weekend ze kunnen toch blijven slapen enzo maareh gefeliciteerd
B bissie Well-Known Member 17 January 2004 #31 als jij "echte "vrienden in Nederland hebben is die paar km geen bezwaar lijtk mij...... Zou wel normaal zijn als je dat voor elkaar over hebt???/
als jij "echte "vrienden in Nederland hebben is die paar km geen bezwaar lijtk mij...... Zou wel normaal zijn als je dat voor elkaar over hebt???/