straks jarig(17.01.04)(20 jaar)

Status
Not open for further replies.

ThundeRRacing

van Donderen Timmy
nou jongens ik woonde altijd in nederland(zeeland,terneuzen)
en nu woon ik in belgie sinds 2 jaar en nu zijn me verjaardagen zo ....(niet leuk) geen goede vreinden ofzo maar wat kan ik bv doen?

groetejs tim
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Je kent tog via via wel wat mensen.. nodig 1 meisje uit... en vraag of er vriendinnen meekomen ;) gaan je gezellig iets doen ofzo :p
 
euhh ik wil niet zeuren ofzo maar als ik was zou ik ff je text aanpassen...(scheldwoorden worden niet egt meer gewaardeerd;))
maare ff ontopic ik zou gewoon aantal gasten uitnodigen en hun vervolgens weer mensen op laten bellen ofzo.. en dan goed bieren;)

:edit: gijs was me voor:p
 
Kom ook posten in het grote chat topic, past bij je, en daar leer je misschien nieuwe vriendjes kennen. :p (gijs is er ook!)

Maare, niet de taart helemaal alleen in 1 keer op eten heh, als je het goed doet kan je er 2 weken van eten...
 
ga digizuipen . das tof =)

achter je pc zitten te msnen met je oude makkers met een bezopen bek is grappig als je doordeweeks niks te doen hebt of in jouw geval , geen rl vrienden in de buurt
 
Originally posted by Sjoerd
Kom ook posten in het grote chat topic, past bij je, en daar leer je misschien nieuwe vriendjes kennen. :p (gijs is er ook!)

Maare, niet de taart helemaal alleen in 1 keer op eten heh, als je het goed doet kan je er 2 weken van eten...

hahaha 8P

* heeft hier geen woorden voor *
 
Dat zou me echt zwaar verneukt lijken om naar Belgie te moeten verhuizen , dag vrienden , dag leven , hoi saaiheid.
 
ik wil wel mensen belle echte vrienden zitte in NL weetje,die belgen hierow noem ik niet echt vrienden die zijn gewoon aardig das al miss ga ik straks nog wel ff de kroeg in jah en van de grote chat topc zal ik weles gaan kijke:)
 
Originally posted by Sjoerd
Kom ook posten in het grote chat topic, past bij je, en daar leer je misschien nieuwe vriendjes kennen. :p (gijs is er ook!)

Maare, niet de taart helemaal alleen in 1 keer op eten heh, als je het goed doet kan je er 2 weken van eten...

Gijs is er ook :D
 
Originally posted by [R]unner [R]eloaded
Dat zou me echt zwaar verneukt lijken om naar Belgie te moeten verhuizen , dag vrienden , dag leven , hoi saaiheid.


is zeker zwaar verneukt heb het me pa en ma ook al tig x verteld!!!
maarjah helpt niet vroeger voetbalde ik elke dag als ik vrije tijd hebt en met vrienden veel zuipe maar in je 1tje is dat niks je kan niet lulle ofzo:s

en idd dag vrienden ik ga er soms nog wel naar toe maar is neit leuk als je weer naar huis gaat.

en jah nu race ik af en toe maar das ook neit altijd:s echt k..te voel ik me
 
Hmmz, ik zie t topic nu pas. Best wel verneukt gast, alles wat je aan kennissen en vrienden hebt opgebouwd te moeten missen.
Ik zou gewoon ook gaan doen wat Bas al zei, op kamers in NL !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top