Strafblad scooter opvoeren

Griepiedepiepie

New Member
Ik had een vraagje, Mijn vader verteld mij dat ik een strafblad kan krijgen als ik met een 80cc scooter rijd, kan iemand mij vertellen in hoeverre dit waar is ? Ik wil een 80cc scooter halen alleen ik wil natuurlijk geen strafblad als ik op een rollerbank kom. De scooter zal een begrenzer hebben en rond de 70-80 lopen
 
Advertisement - register to remove this

Nee, tenzij je 50km te hard door de woonwijk scheurt, maar dan geven ze hem af voor gevaarlijk rijgedrag, niet ivm de staat van de Brommer.

Je krijgt gewoon: Wok, Boete En/of Rijontzegging of mag je Brommer inleveren.

Geen strafblad, deze krijg je van het OM (openbaar ministerie) deze komen niet zomaar voor een “opgevoerde scooter”
 
Ik had een vraagje, Mijn vader verteld mij dat ik een strafblad kan krijgen als ik met een 80cc scooter rijd, kan iemand mij vertellen in hoeverre dit waar is ? Ik wil een 80cc scooter halen alleen ik wil natuurlijk geen strafblad als ik op een rollerbank kom. De scooter zal een begrenzer hebben en rond de 70-80 lopen
Neuh niks van waar tenzij je t zover schopt dat je je rijbewijs mag inleveren. Maar als je naar de rollerbank mag krijg je hooguit een wok en wat boetes op de mat
 
Nee, tenzij je 50km te hard door de woonwijk scheurt, maar dan geven ze hem af voor gevaarlijk rijgedrag, niet ivm de staat van de Brommer.

Je krijgt gewoon: Wok, Boete En/of Rijontzegging of mag je Brommer inleveren.

Geen strafblad, deze krijg je van het OM (openbaar ministerie) deze komen niet zomaar voor een “opgevoerde scooter”

Rijontzegging lijkt me sterk tenzij je hoge snelheidsoverschrijdingen verricht en roekeloos door het verkeer gaat.

Meestal is het inderdaad WOK en boete omdat de scooter simpelweg niet voldoet aan eisen.
 
Back
Top