This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

straatsetup,

peterdewitte

Well-Known Member
ik wil graag een leuke straatsetup voor aankomende schooljaar. ik rijd nu nog NRX:L met een 50 cc cilinder. graag wil ik ook 50 CC blijven rijden maar dan met een c16 een 17.5 MM carb en dan later nog een multivar.

wat vinden jullie hiervan raden jullie het mij aan of zeg je van verander dit en dat.

scooter is een area,

een vriend van mij heeft deze setup onder zijn aeroxen ik vind het mooi rijden. nog minpunten of raad je het helemaal af?
 
ik zelf rijd met C16 incl met 17,5 speedcontrol en hebo koppeling @ std cil, dit rijd echt top!! trekt lkr op, als k beetje aan het stuur trek lekkere weelys heel hard rijd het niet nee, rond de 80.. maar ziet er mooi uit en rijd nog best aardig,en een lekker geluid, dus ik zou het gewoon doen
grtz
 

zal een R niet beter lopen op jou setup??
 
vast wel, maar ik had deze uitlaat alvast gekocht voor me 70cc.. en iemand anders had mijn hebo gara gekocht dus had ik de C16 er maar opgelegt, ik dacht dat het niet zo goed zou rijden, maar het rijd echt een stuk beter, maar morgen krijg ik me 70:# dus loopt nog beter, mjah C16 op std cilinder rijd dus wel goed en ziet er vet uit.. en als je toch niet voor de hoge top gaat zou ik die kope..*D
 
Tjah.. maatje van mij rijd met zip: std cilinder, c16, mhr vario, hebo verstelbaar. Ding is echt goed afgesteld en trekt echt heel goed! Draait ook veel toeren. Op mina heb ik nog geen mensen met c16 op std cilinder gezien.
 
Floris491z said:
ja c16 op een dr kan wel, maar zal een R niet beter presteren?

Dr schijnt zijn topvermogen rond 9500 toeren af te geven, maar ik denk dat shot het beter doet als r of c16 op dr, maar het zal niet veel schelen.