Straatsetup, jullie mening?

ust power

Banned
Aankomend jaar ga ik back 2 school en ben aan het kijken naar een wat rustigere 'straatsetup'. Aangezien ik me nog nooit zo erg verdiept heb hierin vraag ik me af wat jullie aanraden(met name qua cilinder)....moet aan de volgende eisen voldoen:

-moet lkkr opschieten rond de 100 dig ofsow
-niet teveel herrie maken
-niet teveel benzine zuipen

K heb al een 17,5DO, Multivar en Flyclutch, moet alleen nog cilindertje&uitlaat(kan voor weinig een MK SP of een Reverse krijgen)

Zelf zat ik te denken een DR, Corsa of Due+, zit er veel verschil tussen deze cilinders?

Advertisement - register to remove this

van wat ik ervan begrepen heb is de due+ hoogtoerig en de andere laagtoerig. due+ was volges mij het snelst, daarna corsa, en daarna dr. maar dr is goedkoopst d8 ik.
tzou ook heel goed kunnen dat ik het fout heb:S

Ik denk dat je het beste voor een DR kunt gaan Due+ is toch nog wel wat sneller en Polini Corsa ja is ook een aardig snelle gietijzer dus... uitlaatje ja
uummm... Reverse ik heb geen enkele ervaring met deze uitlaat op 70

Mark@Dna said:
van wat ik ervan begrepen heb is de due+ hoogtoerig en de andere laagtoerig. due+ was volges mij het snelst, daarna corsa, en daarna dr. maar dr is goedkoopst d8 ik.
tzou ook heel goed kunnen dat ik het fout heb:S

Dat is juist hoor;)

Due+ of Corsa met Reverse gaat wel oke lopen hoor... Reverse icm. met Corsa loopt het zeker leuk..

En als je je DR tuned, dan zit je niet ver van een Corsa... (misschien nog sneller?)

owkey, maar k wil wir niet teveel toeren/vermogen, want zoals ik al zei, het is ff een blokje voor paar maanden dus heb geen zin om een race-as te gaan halen, kan ik corsa op standaard as zetten(mits ik goed smeer)?

Ligt er een beetje aan hoeveel km..
Al zegt dat ook niet veel, mij werd ook afgeraden om Corsa icm C3 lagers @ std krukas te zetten die al 35000 km had gelopen... Heb het toch gedaan en toch ruim 2000 km mee gereden :) (tot de corsa het begaf)

Corsa is opper geldverspilling. Ghisa al helemaal.

Rooie top en DR tuned zou een goeie keus doen.

Regel een poortmapje of verzin zelf iets leuks. Of check het poortmap topic.
Koop een DR en koop een nep dremel en beunen maar.
Voor 15 euri heb je een nep dremel. Dan kan je zo goedkoop mogelijk hard gaan. En als uitlaat moet je een shot of een 4 race nemen.

Back