Straat Setup

unkie

Well-Known Member
Hey mensen,

Ik zit al een tijdje op sf.net

Maar nu ik bezig ben, wil ik wat sneller op straat.

En aangezien ik nog een gloednieuwe Polini Corsa heb liggen wil ik weten wat hier goed bij rijd.
Mijn idee was dus

Belangrijkste gedeelte ( Motorisch dus, niet vario etc. ) :

Polini Corsa 70 cc
Power 1 Krukas
Polini For Race pijp
Dellorto 21 mm

Verder nog wat kleine dingetjes die ik zowiezo verander
Zoals, membraamkleppen etc.
Om wat leesruimte te spare, heb ik de rest er niet bijgezet. Dat neem ik op advies van mede forummers.

Maar, hoe loopt dit? en wat kan ik buiten die For Race ook nemen?
Alvast bedankt!
tjuus :*

Last edited:
Advertisement - register to remove this

Yasuni R kan je ook nemen, of gianelli shot oid.
Membraanklepjes kan je gewoon vervangen voor carbonnen klepjes

Malossi vario en koppeling zullen het er ook wel leuk op doen.

Voorderest zal het voor een straatsetup heel aardig lopen en je zult er veel plezier van hebben ws.

Erwin. said:
Yasuni R kan je ook nemen, of gianelli shot oid.
Membraanklepjes kan je gewoon vervangen voor carbonnen klepjes

Malossi vario en koppeling zullen het er ook wel leuk op doen.

Voorderest zal het voor een straatsetup heel aardig lopen en je zult er veel plezier van hebben ws.

Ik heb het niet zo op een Yasuni R, en een Shot presteert niet zo super op piaggio. Daarom gaat mijn voorkeur ook naar de For Race,

Maar ik vraag natuurlijk om advies ;) dus in ieder geval bedankt, maar als je nog een goede uitlaat weet, ik hoor het graag van je :P

unkie said:
Ik heb het niet zo op een Yasuni R, en een Shot presteert niet zo super op piaggio. Daarom gaat mijn voorkeur ook naar de For Race,

Maar ik vraag natuurlijk om advies ;) dus in ieder geval bedankt, maar als je nog een goede uitlaat weet, ik hoor het graag van je :P

Shot niet zo goed presteren op Piag :rolleyes:
geintje zkr, pijpje deed het echt lkkr op een blauwe top en een 21mm.
denk dat je blauwe top wel redelijk kan inschalen bij de corsa cilinder dus denk dat een shot echt geen misselijke keuze is ;)

Streetglow-fox said:
als je sneller wil kun je beter die corsa schrappen en een replica cilinder aanschaffen. die for race is prima als je perse een andere uitlaat wil kun je beter kijken voor een yasuni c16

Ik heb die corsa al liggen, dus daarom ;)

unkie said:
Ik heb die corsa al liggen, dus daarom ;)

R, 4Race, C16 al zal die niet het beste zijn, S2,
Tecnigas RS70 loopt ook altijd heel mooi, Fasmen uitlaat loopt ook wel leuk..

Rene said:
Shot niet zo goed presteren op Piag :rolleyes:
geintje zkr, pijpje deed het echt lkkr op een blauwe top en een 21mm.
denk dat je blauwe top wel redelijk kan inschalen bij de corsa cilinder dus denk dat een shot echt geen misselijke keuze is ;)

Shot is vrij laagtoerig op pia hoor, hij loopt op mina veel beter in vergelijking :)

Minco said:
Denk dat een 19mm heel aardig zal lopen, misschien voor de puntjes op de i kan je voor een 21mm gaan, maar dat is absoluut neit noodzakelijk :)
19mm zal heel goed lopen..

Dus de keuze die ik al had gemaakt ( 21mm ) is dus gewoon goed? ;)

Hmz, meer last denk ik, het wordt moeilijker om een bepaalde snelheid aan te houden, hoewel dat wel varieert van gashendel tot gashendel. Soms heb je "snelgas" wat eigenlijk helemaal geen snelgas is.

Minco said:
Jup :)

Hek gelijk ook vraagje, voor 21mm op straat is snelgas dan handig, of heb je daar meer last dan profijt van :)??

zo'n onwijs korte slag vind ik alleen maar irritant... een snelgashendel zou ik pas kopen als je je gas over moet pakken zeg maar wanneer je vol gas wilt geven, want dat is nog irritanter :#

Back