Stotterende scooter

sims

Well-Known Member
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een Aprilia Amico. Als hij warm is begint hij hevig te stotteren en valt daarna uit. Na lang kicken doet hij het weer een beetje. Als de scooter ( gek genoeg ) koud is, dan rijdt hij perfect.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- alle maten sproeier
- koudere bougie ( BPR8HS )
- andere CDi
- andere Bobine

Maar het mag allemaal niet baten.
Verder rij ik met een standaard uitlaat en alles verder ook standaard ( alleen begrenzers eruit )

Ik heb echt allés gebrobeerd, maar ben nu weer ik het niet meer. Iemand suggesties ?

Alvast bedankt,

Sims
 
Advertisement - register to remove this

Maybe is je pick up spoel wat vies om zit er wat roest op je vliegwiel aan de buitenkant ( dat stuk dat langs die pick up spoel gaat ) oftewel dat ie net niet lekker vonkt.... kan je proberen maar het past dan weer niet in het verhaal metd at koud goed en warm slecht.......succes alvast..
 
Ik zat zelf ook aan de onsteking te denken. Ik heb de brommer gekocht, nadat deze een jaar had stil gestaan. Met "koud" bedoel ik in mijn situatie meer "een tijd niet gereden"

Is het verstandig om een nieuwe ontsteking en speol er op te zetten, of is dat te overdreven ?

Gr,

sims
 
Originally posted by sims
Ik zat zelf ook aan de onsteking te denken. Ik heb de brommer gekocht, nadat deze een jaar had stil gestaan. Met "koud" bedoel ik in mijn situatie meer "een tijd niet gereden"

Is het verstandig om een nieuwe ontsteking en speol er op te zetten, of is dat te overdreven ?

Gr,

sims


eerst moet je wel zeker weten dat dat het probleem is
 
Originally posted by sims
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met een Aprilia Amico. Als hij warm is begint hij hevig te stotteren en valt daarna uit. Na lang kicken doet hij het weer een beetje. Als de scooter ( gek genoeg ) koud is, dan rijdt hij perfect.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- alle maten sproeier
- koudere bougie ( BPR8HS )
- andere CDi
- andere Bobine

Maar het mag allemaal niet baten.
Verder rij ik met een standaard uitlaat en alles verder ook standaard ( alleen begrenzers eruit )

Ik heb echt allés gebrobeerd, maar ben nu weer ik het niet meer. Iemand suggesties ?

Alvast bedankt,

Sims

Hey, ik heb exact het zelfde probleem, en ik heb er ook al echt van alles aan gedaan, maar ik krijg het ook niet goed. Ik weet niet of het aan de ( std ) ontsteking ligt, maar die heb ik er al wel af gehad, en er viel niets op aan te merken...

Zodra je dan ook maar iets weet, PM me !

Succes, later...
 
Back
Top