stotteren

foxfox

Well-Known Member
ik heb pas een 17.5 dell. op mijn 70 cc mal. gezet(minarelli hor.) en bij half gas stottert ie en valt soms helemaal weg, hoe kan dit?? Ik heb er een 92 sproeier erin zitten, is deze soms te groot, de kleur van de bougie is goed!

greetz

Advertisement - register to remove this

ga is langs de logopedist
biggrin.gif
biggrin.gif
nee ff zonder dollen, ik vind het wel vreemd

mzzzzl Raymon

vooral de rest van je setup geheimhouden.
Originally posted by foxfox:
ik heb pas een 17.5 dell. op mijn 70 cc mal. gezet(minarelli hor.) en bij half gas stottert ie en valt soms helemaal weg, hoe kan dit?? Ik heb er een 92 sproeier erin zitten, is deze soms te groot, de kleur van de bougie is goed!

greetz

Ik heb een phantom ac met 70cc mal .giet, 17.5 DO (92 spr. en prop uit de luchtfilter), mal. membraamplaatjes, polini vario(6,5 gram rolletjes)+ airspeed+ polini v-snaar, mk-uitlaat , gele (20%) drukveer van mal

ik zou bijna zeggen te grote sproeier maar dat kan eigenlijk niet want zonder buisje in de luchtfilter is 92 al aan de kleine kant met een 70cc.....vaag.....misschien iets met een ontstekings gedeelte (bougi(kabel), ontsteking zelf, bedrading?)

ik hoorde pas iets waaien dat als je membraan klepjes te "slap" zijn dat je scooter ook kan gaan stotteren kan dit niet het geval zijn???

de membraamplaatjes zaten bij de cilinder en ik denk dat het aan de carb ligt want die heb ik er pas opgezet, zal ik eens een 94 sproeier proberen ofzo??

Phantom Rules, de mijne heeft een dr70 en ook een 17,5 met bewerkte luchtfilter. Gaten erin gemaakt en de buis eruit
smile.gif
Mijn sproeier is 86 met een for race uitlaat een plini vario en ''schoepenrad'' van plini
wink.gif
Ehmz...volgens mij moet je eens wat met je luchtstelschroef kloeien...bij mij stotterde hij in het begin heel erg, maar dat was nadat ik de schroef had verdraaid veranderd...probeer dat is
smile.gif

,Hugo

Back