Stotterde Streemagic.

William_sr

Well-Known Member
Hey,
ik heb dus sinds een week een streetmagic. maar nu heeft deze last van een ochtendhumeur. smorgens onderweg naar m'n werk gaat ie na een paar km stotteren en inhouden, tot afslaan aan toe.
Smiddags als ik weer naar huis ga, heeft de brommer nergens last van.
dus ik ben langs de dealer geweest en die heeft het over een verwarmer voor de carb, dat ik die mis.
Dat zou wel het verhaal van smorgens wel en smiddags niet (ivm het temperatuurverschil) verklaren.

nu heb ik zo'n dingetje gekocht, maar kan nergens een "los" kabeltje vinden om hem aan te sluiten.
weet iemand toevallig hoe dit zit bij een streetmagic? of mischien een andere oplossing.
nu is het elke morgen de vraag of ik me werk haal :(

Mvg William

Last edited:
Advertisement - register to remove this

eeyyy da is denk ik niet het probleem. ik heb precies hetzelfde probleem gehad als jou. dan zit er een te kleine sproeier in. as het kouder is, gebruikt tie meer benzine. dus 's morgens. en dan doet tie het nie goed. s'middags is het warmer, gebruikt tie dus ook minder benzine. dus ik zou eerst een grotere sproeier probere:D:D

William_sr said:
Hey,
*knip*
dus ik ben langs de dealer geweest en die heeft het over een verwarmer voor de carb, dat ik die mis.
Dat zou wel het verhaal van smorgens wel en smiddags niet (ivm het temperatuurverschil) verklaren.

nu heb ik zo'n dingetje gekocht, maar kan nergens een "los" kabeltje vinden om hem aan te sluiten.
weet iemand toevallig hoe dit zit bij een streetmagic? of mischien een andere oplossing.
nu is het elke morgen de vraag of ik me werk haal :(

Mvg William

Verwarmer?
hoe ziet dat eruit en hoe werkt het?
Ben namelijk bezig zelf een warmte buisje te maken, met behulp van een 15w weerstand van 15 ohm.

Grtz

Back